Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Povećali prihod, no izvanpansionska potrošnja tanka

Autor: Tamara Opačak-Klobučar/VL
05. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Dino Manestar (Foto: Goran Stanzl/PIXSELL)

U svojih osam hotela, dva autokampa i turističkom naselju Kačjak Jadran iz Crikvenice u prvoj polovici godine bilježi rast poslovnih pokazatelja.

U svojih osam hotela, dva autokampa i turističkom naselju Kačjak Jadran iz Crikvenice, tvrtka u kojoj je potkraj siječnja okončan stečaj, u prvoj polovici godine bilježi rast poslovnih pokazatelja: šest posto više noćenja i sedam posto veći prihodi nego u prvih šest mjeseci lani. Dobrim rezultatima, kažu u Jadranu, najviše je pridonijela odlična predsezna, osobito travanj i svibanj. U srpnju su i crikvenički hotelijeri imali blagi pad noćenja, najviše u kampovima, zbog loših vremenskih prilika, no od početka godine do kraja srpnja ostvarili su veći prihod od planiranoga.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

I booking za kolovoz najavljuje blagi rast u odnosu na prošlu sezonu.

U svojih osam hotela, dva autokampa i turističkom naselju Kačjak Jadran iz Crikvenice, tvrtka u kojoj je potkraj siječnja okončan stečaj, u prvoj polovici godine bilježi rast poslovnih pokazatelja: šest posto više noćenja i sedam posto veći prihodi nego u prvih šest mjeseci lani. Dobrim rezultatima, kažu u Jadranu, najviše je pridonijela odlična predsezna, osobito travanj i svibanj. U srpnju su i crikvenički hotelijeri imali blagi pad noćenja, najviše u kampovima, zbog loših vremenskih prilika, no od početka godine do kraja srpnja ostvarili su veći prihod od planiranoga.

I booking za kolovoz najavljuje blagi rast u odnosu na prošlu sezonu.

“Zabrinjava nas, međutim, zamjetan pad izvanpansionske potrošnje, posebice u srpnju, koji upućuje na znatan pad broja gostiju u ostalim smještajnim kapacitetima na crikveničkoj rivijeri. Srpanjski podbačaj izvanpansionske potrošnje poziv je za zaokret u politici razvoja destinacije”, upozorava Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana, dodajući da su nužni aktivnija uloga Turističke zajednice Grada Crikvenice, redefiniranje značaja turističkih manifestacija kojima bi cilj trebao biti porast interesa i broja gostiju u Crikvenici, aktiviranje Odbora za destinacijski menadžment i poticanje jačega povezivanja i surađuje svih koji rade u turizmu.

Privatnim iznajmljivačima koji drže više od polovice smještajnih kapaciteta potrebna je, smatra Manestar, jača institucionalna podrška. 

Autor: Tamara Opačak-Klobučar/VL
05. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close