Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Postigli smo odlučujući pogodak na TV terenu’

Autor: Marta Duić
24. rujan 2020. u 21:59
Podijeli članak —

SPTV je specijalizirana sportska televizija u stopostotnom vlasništvu Hrvatskog olimpijskog odbora.

Gledatelji Sportske televizije (SPTV) odnedavno, od 18. rujna, mogu uživati u visoko produciranom programu, nagrađivanom sadržaju, sportskim vijestima i međunarodnim sportskim prijenosima. Naime, SPTV ostvarila je “odlučujući pogodak” na globalnom terenu televizija, a njen glavni suigrač u ovoj sportskoj i poslovnoj pobjedi je Olympic Channel, globalna olimpijska platforma u vlasništvu Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i partnerstvu Eurosporta i Discovery Communications. Ovaj uspjeh posebno je znakovit kada se stavi u kontekst pandemije koronavirusa i nemogućnosti održavanja većine sportskih natjecanja pa tako i Olimpijskih igara u Tokiju, pomaknutih za nagodinu. Postizanjem ovog dogovora SPTV vraća nadu ljubiteljima sporta donoseći Eurosport u Hrvatsku, a emitiranjem programa ‘Gledajte Olympic Channel’ promovira olimpijske vrijednosti i vrhunske sportaše.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Kada bismo se izrazili sportskim rječnikom, ovo postignuće moglo bi se opisati kao zlatna medalja na Olimpijskim igrama. Prenoseći nagrađivani olimpijski sadržaj najviše produkcije, napravili smo ključan korak u razvoju SPTV-a, i to u izazovnom razdoblju pandemije. Ovaj uspjeh je tim veći jer naš put nije bio pravocrtan. Više je nalikovao terenskom trčanju s preprekama. Ali stručnost, dobra strategija i vjera u naš uspjeh su se isplatili. Prepoznati smo od inovativne globalne platforme koja je dosad emitirala više od 25 000 video sadržaja, 76 originalnih serija i filmova te postigla sveukupno 3,3 milijarde video prikaza”, kažu iz uprave SPTV-a.

Gledatelji Sportske televizije (SPTV) odnedavno, od 18. rujna, mogu uživati u visoko produciranom programu, nagrađivanom sadržaju, sportskim vijestima i međunarodnim sportskim prijenosima. Naime, SPTV ostvarila je “odlučujući pogodak” na globalnom terenu televizija, a njen glavni suigrač u ovoj sportskoj i poslovnoj pobjedi je Olympic Channel, globalna olimpijska platforma u vlasništvu Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) i partnerstvu Eurosporta i Discovery Communications. Ovaj uspjeh posebno je znakovit kada se stavi u kontekst pandemije koronavirusa i nemogućnosti održavanja većine sportskih natjecanja pa tako i Olimpijskih igara u Tokiju, pomaknutih za nagodinu. Postizanjem ovog dogovora SPTV vraća nadu ljubiteljima sporta donoseći Eurosport u Hrvatsku, a emitiranjem programa ‘Gledajte Olympic Channel’ promovira olimpijske vrijednosti i vrhunske sportaše.

“Kada bismo se izrazili sportskim rječnikom, ovo postignuće moglo bi se opisati kao zlatna medalja na Olimpijskim igrama. Prenoseći nagrađivani olimpijski sadržaj najviše produkcije, napravili smo ključan korak u razvoju SPTV-a, i to u izazovnom razdoblju pandemije. Ovaj uspjeh je tim veći jer naš put nije bio pravocrtan. Više je nalikovao terenskom trčanju s preprekama. Ali stručnost, dobra strategija i vjera u naš uspjeh su se isplatili. Prepoznati smo od inovativne globalne platforme koja je dosad emitirala više od 25 000 video sadržaja, 76 originalnih serija i filmova te postigla sveukupno 3,3 milijarde video prikaza”, kažu iz uprave SPTV-a.

SPTV je specijalizirana sportska televizija u stopostotnom vlasništvu Hrvatskog olimpijskog odbora, s emitiranjem je započela 4. travnja 2011., dok je Olympic Channel globalna olimpijska platforma koja pomiče granice uspješnosti i emitira sadržaje već četiri godine.

Autor: Marta Duić
24. rujan 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close