Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Portali Tportal i 24 sata novi partneri Etargeta u internetskom oglašavanju

Autor: Darko Bičak
02. rujan 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Tvrtka Etarget, regionalni pružatelj ciljanog internetskog oglašavanja, proširila je uslugu ciljanog internetskog oglašavanja na portal Tportal.hr i portal dnevnog lista 24 sata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Etarget je time proširio svoju partnersku mrežu u kojoj se nalazi više od stotinu mrežnih stranica kao što su Javno.hr, MojBlog.hr, Net.hr, Vjesnik.hr i Tulumarka.hr. Marek Vidovič, direktor Etargeta za Hrvatsku, kazao je da je Etarget prepoznao potencijal hrvatskog tržišta na kojem se internetom služi više od 40 posto stanovništva. Također navodi da je odluka o širenju partnerske mreže portala na tržištu uslijedila nakon znatnog rasta mreže klijenata. “Partnerska suradnja s Tportalom i 24 sata logičan je slijed za tvrtku koja je od osnutka 2002. godine izgradila regionalnu mrežu s više od 13.000 tvrtki. Ponudom oglasa stotine novih oglašivača iz Etarget baze, Tportal.hr i portal 24 sata dobit će priliku za dodatno stvaranje prihoda putem internetskog oglašavanja”, izjavio je Vidovič. Etarget oglasi danas se prikazuju na više od tri tisuće mrežnih stranica.

Tvrtka Etarget, regionalni pružatelj ciljanog internetskog oglašavanja, proširila je uslugu ciljanog internetskog oglašavanja na portal Tportal.hr i portal dnevnog lista 24 sata.

Etarget je time proširio svoju partnersku mrežu u kojoj se nalazi više od stotinu mrežnih stranica kao što su Javno.hr, MojBlog.hr, Net.hr, Vjesnik.hr i Tulumarka.hr. Marek Vidovič, direktor Etargeta za Hrvatsku, kazao je da je Etarget prepoznao potencijal hrvatskog tržišta na kojem se internetom služi više od 40 posto stanovništva. Također navodi da je odluka o širenju partnerske mreže portala na tržištu uslijedila nakon znatnog rasta mreže klijenata. “Partnerska suradnja s Tportalom i 24 sata logičan je slijed za tvrtku koja je od osnutka 2002. godine izgradila regionalnu mrežu s više od 13.000 tvrtki. Ponudom oglasa stotine novih oglašivača iz Etarget baze, Tportal.hr i portal 24 sata dobit će priliku za dodatno stvaranje prihoda putem internetskog oglašavanja”, izjavio je Vidovič. Etarget oglasi danas se prikazuju na više od tri tisuće mrežnih stranica.

Autor: Darko Bičak
02. rujan 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close