Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravka u ofenzivi na tržištu bujona

Autor: Božica Babić
10. veljača 2014. u 19:38
Podijeli članak —
Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke/Marijan Šušenj/PIXSELL

U Koprivnici vjeruju kako će svojim goveđim, pilećim i povrtnim temeljcem zakuhati tržište koje ima vrlo niske stope rasta.

Koprivnička prehrambena industrija Podravka u petak je javnosti prezentirala još jedan svoj inovativni proizvod – temeljac, i to goveđi, pileći i povrtni.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U kulinarstvu temeljci imaju veliku ulogu pa je stručni tim Podravke u laboratorijima tvrtke u suradnji sa specijalistima kulinarstva i vrhunskim kuharima iz Hrvatskog kuharskog saveza više od godinu dana radio na novom proizvodu. Njihov cilj bio je, iznosi Helena Pentek, menadžerica kategorije Podravka jela da novi proizvod – temeljac usavrše do razine da njegova primjena bude laka i jednostavna, da sadrži pravi domaći okus i ubrzava postupak pripreme jela te da istodobno prati najnovije trendove u prehrani usklađene sa zahtjevima potrošača. Sve tri vrste temeljca, posebno naglašava Pentek, proizvedene su bez dodanih pojačivača okusa i bez konzervansa. Usto, ističe, u novi su proizvod ugradili i emotivnu dimenziju kompanije.

Koprivnička prehrambena industrija Podravka u petak je javnosti prezentirala još jedan svoj inovativni proizvod – temeljac, i to goveđi, pileći i povrtni.

U kulinarstvu temeljci imaju veliku ulogu pa je stručni tim Podravke u laboratorijima tvrtke u suradnji sa specijalistima kulinarstva i vrhunskim kuharima iz Hrvatskog kuharskog saveza više od godinu dana radio na novom proizvodu. Njihov cilj bio je, iznosi Helena Pentek, menadžerica kategorije Podravka jela da novi proizvod – temeljac usavrše do razine da njegova primjena bude laka i jednostavna, da sadrži pravi domaći okus i ubrzava postupak pripreme jela te da istodobno prati najnovije trendove u prehrani usklađene sa zahtjevima potrošača. Sve tri vrste temeljca, posebno naglašava Pentek, proizvedene su bez dodanih pojačivača okusa i bez konzervansa. Usto, ističe, u novi su proizvod ugradili i emotivnu dimenziju kompanije.

Naime, proizvod na tržište dolazi u obliku tradicionalnog znaka Podravke – srca. Tržište bujona u Hrvatskoj, prema podacima Panela trgovine agencije Nielsen za razdoblje lipanj/srpanj 2013. godine u Hrvatskoj je iznosilo 31 milijun kuna, odnosno količinski je iskazano kroz 262 tone. Podravka kocke na lokalnom tržištu drže lidersku poziciju s vrijednosnim udjelom od 84,7 posto. Prema spomenutom izvoru, vrijednosni rast tržišta bujona/juha u kocki lani u odnosu na 2012. iznosio je skromnih jedan posto. Osim toga, navodi Pentek, prema istraživanju Brand Puls agencije Ipsos za razdoblje rujan-listopad prošle godine čak 63,8 posto ispitanih potrošača diljem Hrvatske izjavilo je kako ne koristi juhe u kocki. Unutar skupine ispitanih potrošača koji nikada ne koriste juhe u kocki gotovo 40 posto njih pripada dobnoj skupini između 20 i 39 godina.

Upravo zato je Podravka, iznosi Pentek, s ciljem da privuče mlade potrošače, educira ih o važnosti temeljaca u kulinarstvu te da pokrene razvoj kategorije bujona u Hrvatskoj i razvila Podravka temeljce.Dugoročni ciljevi koje Podravka namjerava ostvariti kroz lansiranje svog najnovijeg inovativnog proizvoda su, ističe Pentek, razvijati kategoriju temeljca prema prirodnom, modernom i inovativnom postupku, generirati dodatnu prodaju kroz ulazak u novi segment tržišta i kroz stvaranje novih prilika za potrošnju te kroz kontinuiranu komunikaciju i kulinarsku ekspertizu predstaviti nove Podravka temeljce mladim potrošačima koji prate trendove u prehrani, a koji sada ne koriste proizvode iz te kategorije. Nakon lansiranja proizvoda u Hrvatskoj u planu je osvajanje tržišnih niša i u zemljama regije te srednje Europe, najavljuju iz Podravke. 

Autor: Božica Babić
10. veljača 2014. u 19:38
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close