Podravka početkom ožujka na tržište lansira svoj novi kulinarski inovativni proizvod – temeljac, zapravo na police trgovačkih lanaca odjednom stižu čak tri vrste temeljca: kokošji, goveđi i povrtni. Osim što je riječ o proizvodu koji ne sadrži nikakve umjetne pojačivače okusa, već je pripravljen od goveđeg odnosno mesa peradi i povrća vrhunske kakvoće te začina, najnoviju inovaciju koprivničkog prehrambenog giganta prati i emotivna crta – temeljac je pakiran u posudu u obliku srca što je tradicionalni zaštitni znak kompanije. U jednom paketu četiri su kutije temeljca, a ciljana maloprodajna cijena je 9,9 kuna, rečeno je danas na prezentaciji novog proizvoda.
Na ovom novom proizvodu, istaknula je tom prigodom Helena Pentek, menadžerica kategorije Podravka jela, Podravkin istraživački tim radio je naporno više od godinu dana. Da je uspio ostvariti proizvod doista vrhunske kakvoće, naglasila je Pentek, svjedoče i pohvale koje su proteklih tjedana primili od mnogih šefova kuhinja u prestižnim hotelsko-ugostiteljskim lancima kao i od Hrvatskog kulinarskog saveza koji je pozorno pratio razvoj proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dosta samohvale. Pričekajte- glavnu ocjenu dat će domaćice…..
Mene je to podsjetilo na unosan posao sa podlogama za ispitivanjima……bljak..!
Uključite se u raspravu