Hipermarket Plodine otvorio je jučer svoju četvrtu i najveću trgovinu u Zagrebu, a to mu je ujedno 71. trgovinu u Hrvatskoj. Investicija je to vrijedna 15 milijuna eura zahvaljujući kojoj je posao dobilo 200 novih radnika.
Ovo otvorenje nastavak je širenja riječkog lanca u Hrvatskoj, a kako je poručio Milan Ćurković, predsjednik Uprave Plodina, sigurno će doprinijeti povećanju njihovog udjela na tržištu maloprodaje. Osim toga, u ovim kriznim vremenima kada maloprodaja u Hrvatskoj bilježi pad u Plodinama će godinu zaključiti sa rastom prometa. "Nadamo se da ćemo ovu godinu zaključiti sa 10 posto većim prometom nego prošle godine. Lani smo imali promet od tri milijarde kuna, a ove godine očekujemo 3,3 milijarde", tvrdi Ćurković. Kako kaže, ovakav rast Plodine dijelom mogu zahvaliti otvorenjem novih supermarketa, a dijelom i kontinuiranim ulaganjem u cijene. To je ono, kaže Ćurković, čime su uspjeli zadržati stare te privući nove kupce. "Udio Plodina na hrvatskom tržištu se trenutno se kreće oko 12 ili 13 posto. Naš dugoročni cilj je 20 posto tržišnog udjela", kaže Ćurković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu