Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Platili 401.000 eura članarine ni za jedan realiziran projekt

Autor: Josipa Ban,VLM
04. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Od pet prijavljenih samo je jedan projekt odobren za financiranje iz programa Europske unije, Marco Polo II., rečeno je na Info danu tog projekta organiziranom u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Međutim, jedini odobreni projekt Wetri, varaždinske tvornice kozmetike, Wachem i Cargo centra iz Graza nikad nije zaživio.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Primjetna je velika nezainteresiranost gospodarskih subjekata za ovaj projekt”, konstatirao je Igor Radić iz Uprave za pomorski promet Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. Razloge za takvo stanje vidi u nedovoljnom poznavanju programa Marco Polo. Dražen Žgaljić iz Klastera intermodalnog prijevoza smatra da je osnovni razlog slaba interesa poduzetnika za projekte EU “to što se još nismo osvijestili da su fondovi jedini izvor financiranja u Uniji”. Michaela Cariglia, voditeljica europskog i međunarodnog tima za izradu projekata, savjetovala je nazočnim poduzetnicima da se oslobode straha od Europske komisije te da iskoriste odličnu geografsku poziciju Hrvatske.“Na fondove gledajte kao na povrat poreza koji plaćate pa ćete biti motiviraniji”, istaknula je. Program Marco Polo podupire projekte na međunarodnim prometnim dionicama, što znači da projekte mogu prijaviti konzorciji od najmanje dva subjekta. Njegov je cilj smanjenje opterećenja cestovnog prometa prebacivanjem prijevoza s cesta na željeznicu, more ili unutarnje plovne putove. Ukupni budžet programa od 2007. do 2013. iznosi 450 milijuna eura, a ovogodišnji iznosi 64,6 milijuna eura. Za program iz kojeg nismo povukli ni kune Hrvatska je prošle godine platila članarinu u iznosu od 195.000 eura, a ove 206.000 eura.

Od pet prijavljenih samo je jedan projekt odobren za financiranje iz programa Europske unije, Marco Polo II., rečeno je na Info danu tog projekta organiziranom u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Međutim, jedini odobreni projekt Wetri, varaždinske tvornice kozmetike, Wachem i Cargo centra iz Graza nikad nije zaživio.

“Primjetna je velika nezainteresiranost gospodarskih subjekata za ovaj projekt”, konstatirao je Igor Radić iz Uprave za pomorski promet Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. Razloge za takvo stanje vidi u nedovoljnom poznavanju programa Marco Polo. Dražen Žgaljić iz Klastera intermodalnog prijevoza smatra da je osnovni razlog slaba interesa poduzetnika za projekte EU “to što se još nismo osvijestili da su fondovi jedini izvor financiranja u Uniji”. Michaela Cariglia, voditeljica europskog i međunarodnog tima za izradu projekata, savjetovala je nazočnim poduzetnicima da se oslobode straha od Europske komisije te da iskoriste odličnu geografsku poziciju Hrvatske.“Na fondove gledajte kao na povrat poreza koji plaćate pa ćete biti motiviraniji”, istaknula je. Program Marco Polo podupire projekte na međunarodnim prometnim dionicama, što znači da projekte mogu prijaviti konzorciji od najmanje dva subjekta. Njegov je cilj smanjenje opterećenja cestovnog prometa prebacivanjem prijevoza s cesta na željeznicu, more ili unutarnje plovne putove. Ukupni budžet programa od 2007. do 2013. iznosi 450 milijuna eura, a ovogodišnji iznosi 64,6 milijuna eura. Za program iz kojeg nismo povukli ni kune Hrvatska je prošle godine platila članarinu u iznosu od 195.000 eura, a ove 206.000 eura.

Autor: Josipa Ban,VLM
04. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close