Brend Pivovare Carlsberg Croatia, Pan, tijekom ljeta je u kontinentalnom dijelu Hrvatske otvorio Pan-roštilj parkove. Tako su roštilj parkovi otvoreni u Sisku (kupalište Zibel), Đakovu (gradsko jezero Borovik), Čakovcu (Kuršanec, izletište Vrbi), Koprivnici (jezero Šoderica) i Virovitici (Virovitički ribnjaci). Na tim izletištima su trajno postavljena po dva dvostrana roštilja, te je svim posjetiteljima omogućeno da u svakom trenutku pripreme meni te uživaju u dobrom društvu i osvježenju. U Koprivnici navode da je svako otvaranje bilo posebno obilježeno prigodonm roštiljadom, uz zabavne igre i mnoštvo Pan-nagrada, ali ono što posebno raduje Pivovaru Carlsberg Croatia je da je ideju u potpunosti prihvatila lokalna zajednica, te da su Pan-roštilj parkovi zaživjeli kao mjesta trajnoga veselja i druženja. Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. U skladu sa zahtjevima tržišta, 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo koje unatoč količini alkohola od 0,5 % vol. potrošačima nudi pivski okus.
Brend Pivovare Carlsberg Croatia, Pan, tijekom ljeta je u kontinentalnom dijelu Hrvatske otvorio Pan-roštilj parkove. Tako su roštilj parkovi otvoreni u Sisku (kupalište Zibel), Đakovu (gradsko jezero Borovik), Čakovcu (Kuršanec, izletište Vrbi), Koprivnici (jezero Šoderica) i Virovitici (Virovitički ribnjaci). Na tim izletištima su trajno postavljena po dva dvostrana roštilja, te je svim posjetiteljima omogućeno da u svakom trenutku pripreme meni te uživaju u dobrom društvu i osvježenju. U Koprivnici navode da je svako otvaranje bilo posebno obilježeno prigodonm roštiljadom, uz zabavne igre i mnoštvo Pan-nagrada, ali ono što posebno raduje Pivovaru Carlsberg Croatia je da je ideju u potpunosti prihvatila lokalna zajednica, te da su Pan-roštilj parkovi zaživjeli kao mjesta trajnoga veselja i druženja. Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. U skladu sa zahtjevima tržišta, 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo koje unatoč količini alkohola od 0,5 % vol. potrošačima nudi pivski okus.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu