Otkupne cijene mlijeka Belje diže za 20 posto

Autor: Lucija Špiljak , 05. travanj 2022. u 21:59
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL

Brend Kravica kraljica osvojila je u godinu dana dvije nagrade.

Mljekarska industrija Belje povećava otkupne cijene mlijeka u prosjeku za 20 posto do svibnja ove godine. Kažu da ovim potezom žele dati podršku domaćim proizvođačima mlijeka, posebno onima koji su ugroženi naglim promjenama gospodarskih tokova i povećanjem cijene stočne hrane.

Usto je cilj, kažu, ukazati na to koliku važnost u domaćoj proizvodnji mlijeka ima suradnja s farmama malih proizvođača, kooperanata koji svakodnevno isporučuju svoje mlijeko za proizvode brenda Kravica kraljica koji na tržištu posluje godinu dana i za koji se koristi isključivo domaće hrvatsko mlijeko s domaćih farmi u Slavoniji. Ovaj brzorastući brend za svoju je marketinšku kampanju osvojio nagradu Effie na Danima komunikacija, održanima prošli tjedan u Rovinju.

“Donijeli smo na stolove naših potrošača vrhunsku kvalitetu domaćih mliječnih proizvoda za što su zaslužne naše farme u Belju i Vupiku, ali i farme naših brojnih kooperanata od kojih svakodnevno preuzimamo mlijeko. Od samih početaka smo željeli ispričati novu, hrabru i inovativnu priču Kravice kraljice koja će zapeti za oko javnosti”, rekao je Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje, koji je ponosan na cijeli tim.

Brend Kravica kraljica osvojila je u godinu dana dvije nagrade – Effie i Odabrale mame za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

Komentirajte prvi

New Report

Close