Kada je krajem prošle godine završena prva Funderbeam kampanja na kojoj je tvrtka Make It Easy za svoj softver upravljanja voznim parkom – MobilityOne prikupila 260.000 eura, 60 tisuća više od planiranog, pred osnivačima je bilo puno posla. Sad kada su pred drugim krugom financiranja kroz koji planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura, s ponosom ističu da je sve obećano i završeno.
“Razvijen je softver i počela je testna faza kod više korisnika, redom velikih domaćih kompanija, a već bi se u rujnu testna faza trebala pretvoriti u naplatnu”, navodi Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke Make it Easy i jedan od pokretača globalnog multijezičnog softvera koji ima dvije funkcije. Jedna je upravljanje svim dnevnim aktivnostima povezanima s korištenjem vozila, a druga kontrola troškova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu