Brand Juicy jedini je hrvatski proizvod prezentiran na najvećem azijskom sajmu specijaliziranom za hranu i piće “SIAL Kina„ u Šangaju. Kineski SIAL četvrti je po veličini sajam ovakve vrste u svijetu, prostire se na 149.500 m2, okuplja izlagače iz čak 70 država svijeta, ali i stotine tisuća potencijalnih kupaca, distributera i poslovnih partnera iz prehrambene industrije.
“Nakon iznimno uspješnog otvaranja MENA regije (Middle East i North Africa), s naglaskom na Dubai, Društvo Stanić Beverages nastavlja sa snažnim razvojem izvozne strategije i planira otvoriti tržište Azije. Na sajmu u Šangaju ostvarili smo brojne kontakte s potencijalnim dobavljačima i započeli proces selekcije odgovarajućeg distributera za najlukrativnije regije u Kini, a to su Šangaj, Peking i Nanjing, koje zajedno čine 47 % svih potrošača soka u Kini. Zanimljivo je napomenuti kako u Aziji živi čak dvije trećine svjetskog stanovništva, riječ je o iznimno velikom tržištu i potrošačima koji cijene europske proizvode. Upravo zato u Kini vidimo velik potencijal za naš brand 100 % prirodnih sokova Juicy“, istaknuo je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Beverages, drugog najvećeg hrvatskog proizvođača pića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu