Partnerstvom Infobipa i BE-terne razvijat će se ‘omnichannel’ platforma za komunikaciju tvrtki

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. travanj 2021. u 13:47
Foto: Dusko Marusic /PIXSELL

Iz BE-terne u priopćenju iznose da su prisutni u osam država, uključujući i Hrvatsku.

Informatičke tvrtke BE-terna i Infobip sklopile su strateško partnerstvo za unapređenje korisničkog iskustva za korisnike Microsoftove platforme Dynamics 365, izvijestili su u ponedjeljak iz BE-terne.

Tvrtke time proširuju BE-ternino Dynamics 365 rješenje snagom Infobipove tzv. omnichanel infrastrukture, a BE-terna će u svoje usluge uvrstiti cijelu Infobipovu ponudu softvera, kao usluge SaaS odnosno model koji podrazumijeva prodaju softvera putem godišnjih ili mjesečnih licenci, navodi se u priopćenju BE-terne, iz koje napominju da su jedan od vodećih europskih partnera za Microsoft Dynamics..

Korisnici BE-terna Dynamics 365 rješenja sada će komunicirati s klijentima putem raznih kanala koristeći jednu platformu, što uključuje i omogućavanje personalizirane komunikacije i korisničke podrške kroz WhatsApp, Messenger, Viber, SMS, e-poštu, RCS i razmjenu poruka putem mobilnih aplikacija.

Starteški direktor za partnerstva u Infobipu Aleksandar Daić naglasio je u priopćenju da se “percepcija brendova više ne definira oglašavanjem, već iskustvom koje nude korisnicima, a strategije omnichannel komunikacije temeljni su dio tog iskustva, jer korisnici vole biti u interakciji s brendovima kroz više različitih komunikacijskih kanala”.

Smatra i da je za tvrtke presudno da se prilagode korisničkim željama i potrebama te pojednostave složene tehničke procese i ogromne količine korisničkih podataka kako bi isporučili vrhunsko brend iskustvo tijekom cijelog korisničkog ‘putovanja’.

Regionalni voditelj CRM BE-terne Igor Tasić naglasio je da u omnichanel podršci ili marketingu postoji pet ključnih prednosti koje korisnici B2C i B2B mogu očekivati – povećanje prihoda, poboljšana korisnička podrška, veće zadovoljstvo kupaca, povećanje stope zadržavanja kupaca i bolje marketinške kampanje.

Suradnju s Infobipom ocijenio je važnom za osnaživanje kupca i optimiziranje kanala komunikacije kombinirajući mrežni, izvanmrežni i fizički svijet.

Iz BE-terne u priopćenju iznose da su prisutni u osam država, uključujući i Hrvatsku.

Komentirajte prvi

New Report

Close