Trgovine koje posluju u sklopu grupe Magma imale su tijekom siječnja 2008. godine ukupni prihod od 81,6 milijuna kuna, što je za 34,46 posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su iz Magmina mjesečnog izvješća o rezultatima prodaje. U Hrvatskoj je prihod od prodaje porastao za 27,06 posto, u Bosni i Hercegovini za 55,51 posto, u Srbiji 110,40 posto, u Sloveniji 183,05 posto, dok u Mađarskoj Magma nije poslovala pa nije moguće navesti komparativne podatke. Gledajući rezultate po divizijama koje su poslovale u sklopu Magma maloprodaje, Turbo limač trgovine zabilježile su porast prodaje u iznosu 48,59 posto. Najveći porast imala je prodaja dječje odjeće Coconut, Bearfoot i Urban Republic sa 96,48 posto. Turbo sport trgovine imale su porast prodaje u iznosu od 27,28 posto. Rast prodaje skija i prateće skijaške opreme bio je 9,93 posto iako je u Hrvatskoj tržište skija u sezoni 2007./2008. bilježilo daljnji pad. Globalno tržište skija već treću sezonu zaredom bilježi trend pada prodaje, pa je tako u sezoni 2005./2006. ono iznosilo 6,000.000 prodanih pari skija, 2006./2007. svega 4,000.000, a 2007./2008. očekuje se ukupna prodaja od 3,4 milijuna prodanih pari skija. Trgovine koje posluju u sklopu Magma mode u siječnju su zabilježile rast od 28,24 posto. Ukupan margin koji je Magma maloprodaja zabilježila u siječnju 2008. godine iznosio je 37,24 posto, dok je u siječnju 2007. godine iznosio 38,05 posto. U zagrebačkoj trgovačkoj kući objašnjavaju da su trgovine koje su u sklopu grupe Magma poslovale više od 13 mjeseci, zabilježile rast prodaje od 3,10 posto LTL (like to like usporedba). U Magmi navode da su navedeni prodajni rezultati u skladu su s očekivanom projekcijom prodaje njihove maloprodajne mreže u 2008. godini u iznosu od 1,15 milijardi kuna.
U Hrvatskoj je prihod od prodaje porastao za 27,06%, u BiH za 55,51%, u Srbiji 110,40%, a u Sloveniji 183,05%
Trgovine koje posluju u sklopu grupe Magma imale su tijekom siječnja 2008. godine ukupni prihod od 81,6 milijuna kuna, što je za 34,46 posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su iz Magmina mjesečnog izvješća o rezultatima prodaje. U Hrvatskoj je prihod od prodaje porastao za 27,06 posto, u Bosni i Hercegovini za 55,51 posto, u Srbiji 110,40 posto, u Sloveniji 183,05 posto, dok u Mađarskoj Magma nije poslovala pa nije moguće navesti komparativne podatke. Gledajući rezultate po divizijama koje su poslovale u sklopu Magma maloprodaje, Turbo limač trgovine zabilježile su porast prodaje u iznosu 48,59 posto. Najveći porast imala je prodaja dječje odjeće Coconut, Bearfoot i Urban Republic sa 96,48 posto. Turbo sport trgovine imale su porast prodaje u iznosu od 27,28 posto. Rast prodaje skija i prateće skijaške opreme bio je 9,93 posto iako je u Hrvatskoj tržište skija u sezoni 2007./2008. bilježilo daljnji pad. Globalno tržište skija već treću sezonu zaredom bilježi trend pada prodaje, pa je tako u sezoni 2005./2006. ono iznosilo 6,000.000 prodanih pari skija, 2006./2007. svega 4,000.000, a 2007./2008. očekuje se ukupna prodaja od 3,4 milijuna prodanih pari skija. Trgovine koje posluju u sklopu Magma mode u siječnju su zabilježile rast od 28,24 posto. Ukupan margin koji je Magma maloprodaja zabilježila u siječnju 2008. godine iznosio je 37,24 posto, dok je u siječnju 2007. godine iznosio 38,05 posto. U zagrebačkoj trgovačkoj kući objašnjavaju da su trgovine koje su u sklopu grupe Magma poslovale više od 13 mjeseci, zabilježile rast prodaje od 3,10 posto LTL (like to like usporedba). U Magmi navode da su navedeni prodajni rezultati u skladu su s očekivanom projekcijom prodaje njihove maloprodajne mreže u 2008. godini u iznosu od 1,15 milijardi kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu