Biti globalna tvrtka s asortimanom koji je moguće prodati na bilo kojem tržištu zemaljske kugle strategija je tvrtke Lokve, kaže vlasnik i direktor Franjo Mihelčić. Ambicije su već dijelom ostvarene: uz izvoz u gotovo sve članice EU lokvarski prozori kupce nalaze u više država na afričkom i azijskom kontinentu te u Rusiji. Posebno izdvaja Južnu Koreju, Japan i Vijetnam.
“Kada u zemlji s vrlo niskim BDP-om kao što je Vijetnam nađete kupce pripravne platiti europski premium proizvod, to svjedoči da su naši ciljevi realni”, kaže Mihelčić. Otkriva da im je bolna točka sjevernoameričko tržište, gdje još nisu prisutni. No, bit će i tamo, uvjeren je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovo vrijedi za sve pametnjakoviće koji u HR nisu u stanju naći radnika.
Da ste htjeli platiti te radnike i za tih sedam i pol sati i uredno ih prijaviti na punu prijavu nebi vam pobjegli u bijeli svijet . Sad bi valjda da vam dođu bosanci i makedonci da rade za minimalac …
…nema radnika..? Rade u Njemačkoj na istovaru tih istih prozora…
Uključite se u raspravu