FOTO: Lepi Dečki preselili u novi prostor, u planu im je otvoriti pub, pivski dućan, one-stop shop…

Autor: Sergej Novosel Vučković , 12. listopad 2020. u 14:20

Međimurska pivovara otvorila je novi pogon u Čakovcu, gdje je godišnji kapacitet čak devet puta veći nego u prvom. U četiri godine postojanja predstavili su 20 vrsta piva i postali lider na sjeveru Hrvatske.

Međimurska pivovara Lepi Dečki službeno je otvorila novi pogon u Mihovljanu u Čakovcu, iz kojeg će mjesečno moći poteći čak 50.000 litara piva, gotovo devet puta više od dosadašnjih kapaciteta brenda koji je od ljeta 2016. osvajao prvo sjever Hrvatske, a onda i dobar dio ovdašnje pivske craft scene. U novi prostor na 6000 četvornih metara (od čega 1200 prozvodni pogon, 2000 skladište), tvrtka Aggero, koja stvara Lepe Dečke, investirala je oko 9 milijuna kuna, iz redovnog poslovanja, svojeg novca, te kredita i zajmova, poput ESIF-ova.

“Već krajem 2019. krenula su razmišljanja o većem prostoru pa smo tako s proljećem 2020. preselili u vlastiti pogon u Čakovcu. No, zbog lockdowna i situacije s koronom sve je bilo prilično zahtjevno i intenzivno. Preseljenje je bilo uvjetovano partnerima, kooperantima i sve je kasnilo”, kaže nam vlasnik Danijel Radek. Unatoč takvim okolnostima i zatvaranju ugostiteljskih objekata gdje bi se trošila, krajem svibnja dogodilo im se, otkriva, i da nisu imali piva.

“Trebalo nam je nekoliko mjeseci da bismo sve to popravili, ujednačili ritam proizvodnje prema zahtjevima tržišta”, dodaje. U novoj ‘bazi’ do kraja godine ponudu će obogatiti i s pivskom kušaonicom, jasno, ovisno o epidemiološkoj slici i financijskim mogućnostima.

“To bi bio pravi pivski pub, pivnica s klopom. Zanimljivo je koliko ljudi miješa termine pivnica i pivovara, u biti im želimo olakšati taj problem. Također u sklopu pivovare bismo htjeli otvoriti i dućan, omogućiti i kupovinu piva na mjestu proizvodnje. To bi bio super one-stop shop, pivovara, pivnica, pub, pivski dućan, što je u načelu i zanimljiv turistički aspekt”, najavljuje Radek i dodaje da je planirano pokrenuti i destileriju Free Spirit, s viskijima, ginovima i pivskim likerima. Ova se pivovara s godinama pozicionirala kao jedna od vodećih na stalnom “bujajućem” tržištu hrvatskoga crafta, a impresivna je i njihova lista od čak 20 etiketa gotovo svih mogućih stilova, doista puno za tim od sedmero zaposlenih i nekoliko vanjskih suradnika.

“Naš koncept nije samo raditi različito pivo, iskušavati nove stilove. Pivo radimo u kombinaciji nemogućeg trokuta, majstor pivar je Dražen Balenta (Poštar), moja malenkost osmišljava recepte, dok odjel za marketing, tj. kolega Krešo Biškup, osmišljava prodajni i marketinški plasman. Svo troje zajedno kroz inpute mora kreirati najbolji mogući proizvod, a zasad nam se čini da nam dobro ide, barem po reakcijama kupaca, pivopija, ali i novih ljubitelja crafta”, objašnjava Radek. U stalnoj proizvodnji imaju 15 vrsta, a do kraja ove godine planiraju predstaviti i engleski bitter ale i tamni lager. Najpopularniji su im lageri i pale ale, tj. njihov prvijenac Međimursko pivo i Kaj-El.

“No, novi stilovi i moderniji brendovi super su se ulovili i publika ih jako voli, primjerice Tria de los Muertos, lager, pilsner Čakovečko, Waitapu Blond Ale, XO kao West Coast IPA. Jedno od popularnijih ljetnih piva koje smo napravili je St. Martin’s, kolsch style ale,u suradnji s Lifeclass termama Sv. Martin. Suradnja s njima nam i puno znači kao brendu jer su prepoznali kvalitetu, trud i rad”, govori Krešo Biškup. Ne odustaju od koncepta proizvodnje u velikim bocama, sve osim dva stila s više alkohola im je u volumenu 0,5 litara, rijetkost među crafterima.

“Craft pivo samo po sebi je skuplje, dojma smo da kupcu danas nije problem izdvojiti koju kunu više za premium, kvalitetniji proizvod, no na kraju dana onda barem želi da je to pravo, veliko pivo, a ne dva gutljaja. U ponudi imamo i limenke, 0,33 kao i 0,5 određenih stilova. One su budućnost proizvodnje jer se potpuno recikliraju, lakše su i kompaktnije za transport, ali i pivo je najkvalitetnije u njima”, navodi Biškup. Lepih Dečki do korone se 95% prodavalo u HoReCa kanalu od Međimurja do Dubrovnika, u maloprodaji po specijaliziranim trgovinama, a nekoliko puta godišnje i u lancu Lidl. Ova im je godina, u kojoj je kruna novi pogon, bila izazovna upravo u pogledu prodaje, pa su krenuli i s online prodajom preko svojeg web shopa ili preko kanala partnera i distributera. “To nam je omogućilo da se razvijemo na jedan robusniji i održivi način”, zaključuju međimurski Lepi Dečki.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Probao manje više sva piva i predobra su sva.

Probao, jako loše pivo…

New Report

Close