Osječki Kandit u gradnju nove tvornice čokolade investirao je gotovo 200 milijuna kuna te paralelno proveo redizajn asortimana. Taj golemi ulog počeo je donositi rezultate: prema agenciji GfK, u proteklih šest godina vrijednost Kanditova brenda rasla je gotovo pet puta, što je povod za razgovor s članicom Uprave Dajanom Mrčelom.
Najnovije istraživanje o hrvatskim brendovima otkriva da je Kandit najveći dobitnik, između 2009. i 2015. broj kupaca raste s 26 na 68 posto, dok je vrijednost samog brenda, ocjenjuju u GfK, rasla čak 4,6 puta. Tko je autor recepta za takav uspjeh?
Da biste došli do dobrog recepta, potrebno je puno rada, vremena, spremnosti na uspjehe i neuspjehe te dobar materijal i šef. Sve to u prenesenom smislu vrijedi i za Kandit. Razdoblje posljednjih šest godina doista je za Kandit bilo burno. Potencijal Kandita prepoznao je vlasnik Mirko Grbešić i uspješno ga je privatizirao 2011. Ulaskom u sustav njegove Mepas grupe u Kanditu se mijenja poslovna strategija i pokreće investicijski projekt, gradnja nove tvornice. Preseljenjem u nove, tehničko i tehnološki moderno opremljene prostore osiguran je znatno veći kapacitet proizvodnje, gotovo 14.000 tona, što je osiguralo kvalitetniji istup na tržište. Najveći pomak u jačanju konkurentnosti Kandita na hrvatskom tržištu i tržištu Adria regije učinjen je upravo ove godine realizacijom brojnih projekata kojima se gotovo u cijelosti promijenio vizualni identitet programa, a na percepciju Kandita kod potrošača utjecalo je i kvalitativno unapređenje proizvoda. Jedna od bitnih pretpostavki ovogodišnjeg poslovnog rezultata je dobro organiziran tim ljudi koji je vrlo ambiciozno krenuo u realizaciju planiranih projekata, tako da vjerujemo da će naš "recept" i sljedeće godine biti uspješan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu