Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jamnica u novoj staklenoj boci

Autor: Snježana Vujisić-Sardelić
26. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Stara prepoznatljiva Jamničina boca nakon 27 godina odlazi u povijest, novi dizajn produkt je dvogodišnjeg rada

Do konca tjedna cijelo hrvatsko tržište bit će opskrbljeno Jamnicom u staklenoj boci posve novog dizajna i s navojnim zatvaračem, a stara će prepoznatljiva Jamničina boca nakon 27 godina otići u povijest. Nova je staklena ambalaža s novom sklopivom nosiljkom jučer prezentirana javnosti, u Jamničinoj tvornici u Pisarovini, kao završetak dvogodišnjeg projekta cjelovitog redizajna Jamničinih mineralnih voda. “Konačno je jedan od naših najsjajnijih brendova dobio ambalažu koja dolikuje kvaliteti ove mineralne vode. Ovo je boca za Jamničinu budućnost. Mislimo da mineralna voda koja je lider na našem tržištu i za koju najnovija istraživanja pokazuju da doista ima izvrsnu kombinaciju prirodnih minerala zaslužuje ovakav strateški marketinški tretman”, rekla je Ljerka Puljić, potpredsjednica Agrokora prilikom predstavljanja nove staklene Jamničine litrenke. “U suradnji s partnerima – Vetropack Stražom i karlovačkim Kaplastom, izradili smo ambalažu koja u potpunosti prati sve moderne trendove u dizajnu pakiranja, ali koja će zadovoljiti standarde HORECA-e i standarde potrošača. S novom rasklopnom nosiljkom želimo poticati razvoj ekološki svijesti potrošača i kupnju staklene, povratne ambalaže koja se više puta može upotrijebiti”, izjavio je Ivica Sertić, predsjednik Uprave Jamnice. Projekt cjelovitog rebrendinga Jamnice je rađen u suradnji s Interbrandom, jednom od najpoznatijih svjetskih kuća za brendirane, a prema procjenama, ukupna investicija stajala je Agrokor više od 100 milijuna kuna. Osim novog dizajna boce i nosiljke napravljene su i nužne tehnološke intervencije u pogonu punionice u kojoj su stare linije potpuno zamijenjene novima. Jamnica u ovom trenutku drži 81 posto ukupnog tržišta mineralnih voda, a izvozi se u Sloveniju i u BiH. Tržišno liderstvo je, međutim, i velika obveza, smatraju u koncernu, jer lider ima zadatak podizati ukupnu potrošnju voda na tržištu. Upravo u tome ima još prostora za organski rast Jamnice. U ovom trenutku iz tvornice dnevno izlazi 600-700.000 litara Jamnice, a uskoro će na tržište biti puštene i povratne staklene boce manjeg volumena.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Do konca tjedna cijelo hrvatsko tržište bit će opskrbljeno Jamnicom u staklenoj boci posve novog dizajna i s navojnim zatvaračem, a stara će prepoznatljiva Jamničina boca nakon 27 godina otići u povijest. Nova je staklena ambalaža s novom sklopivom nosiljkom jučer prezentirana javnosti, u Jamničinoj tvornici u Pisarovini, kao završetak dvogodišnjeg projekta cjelovitog redizajna Jamničinih mineralnih voda. “Konačno je jedan od naših najsjajnijih brendova dobio ambalažu koja dolikuje kvaliteti ove mineralne vode. Ovo je boca za Jamničinu budućnost. Mislimo da mineralna voda koja je lider na našem tržištu i za koju najnovija istraživanja pokazuju da doista ima izvrsnu kombinaciju prirodnih minerala zaslužuje ovakav strateški marketinški tretman”, rekla je Ljerka Puljić, potpredsjednica Agrokora prilikom predstavljanja nove staklene Jamničine litrenke. “U suradnji s partnerima – Vetropack Stražom i karlovačkim Kaplastom, izradili smo ambalažu koja u potpunosti prati sve moderne trendove u dizajnu pakiranja, ali koja će zadovoljiti standarde HORECA-e i standarde potrošača. S novom rasklopnom nosiljkom želimo poticati razvoj ekološki svijesti potrošača i kupnju staklene, povratne ambalaže koja se više puta može upotrijebiti”, izjavio je Ivica Sertić, predsjednik Uprave Jamnice. Projekt cjelovitog rebrendinga Jamnice je rađen u suradnji s Interbrandom, jednom od najpoznatijih svjetskih kuća za brendirane, a prema procjenama, ukupna investicija stajala je Agrokor više od 100 milijuna kuna. Osim novog dizajna boce i nosiljke napravljene su i nužne tehnološke intervencije u pogonu punionice u kojoj su stare linije potpuno zamijenjene novima. Jamnica u ovom trenutku drži 81 posto ukupnog tržišta mineralnih voda, a izvozi se u Sloveniju i u BiH. Tržišno liderstvo je, međutim, i velika obveza, smatraju u koncernu, jer lider ima zadatak podizati ukupnu potrošnju voda na tržištu. Upravo u tome ima još prostora za organski rast Jamnice. U ovom trenutku iz tvornice dnevno izlazi 600-700.000 litara Jamnice, a uskoro će na tržište biti puštene i povratne staklene boce manjeg volumena.

Autor: Snježana Vujisić-Sardelić
26. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close