Prima grupa još se ne ubraja u dugovječne kompanije, no rezultati koje ostvaruje ukazuju na činjenicu da ciljaju na ulazak u društvo "dijamanata" . Potvrđuju to i u samoj Primi koja je lani proslavila 20. rođendan. "Od osnutka do danas imamo konstantan rast pri čemu se posebno pazilo da on bude dugoročno održiv i ne narušava stabilnost poslovanja.
Takav pristup namjeravamo zadržati, a strateške smjernice razvoja u budućnosti su nam nastavak intenzivnih ulaganja u R&D što jedino jamči dugoročnu održivost razvoja, unaprjeđenje efikasnosti, što nam je kao potpuno vertikalno integriranom sustavu izuzetno bitno te fokusiranje na daljnji rast prihoda s izvoznih tržišta", kažu u Primi. Nove prilike za rast otvorilo im je, vele, i ulazak na veliko EU tržište. "Postali smo dio tržišta od 500 milijuna ljudi čija godišnja vrijednost prodaje namještaja premašuje 300 mlrd. eura. To je ogromna prilika, ali ju treba znati iskoristiti", kažu i tvrde da su svoju konkurentnost već dokazali. Prihodi od izvoza čine 30% ukupnih te rastu dvoznamenkastim stopama: "Sigurni smo da će se ovaj trend nastaviti te će u skoroj budućnosti prihodi od izvoza premašiti one od prodaje na domaćem tržištu. Glavninu izvoza nam čini plasman u najveće maloprodajne lance namještaja upravo u zemljama EU. Prima grupa je danas od strane partnera u EU percipirana kao najpouzdaniji partner dobavljač u cijeloj regiji".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu