Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hypo od ponedjeljka postaje Addiko bank

Autor: Ana Blašković
07. srpanj 2016. u 22:01
Podijeli članak —
Ulrich Kissing i Mario Žižek/L. Stanzl/PIXSELL

Fond Advent International, koji je Hypo kupio 2014., želi raskrstiti s utegom imena koji je gotovo postao sinonim za mutne bankarske prakse 90-ih.

Hypo Alpe-Adria banka od ponedjeljka 11. srpnja mijenja ime i postaje Addiko bank. Time u povijest odlazi zaštitni znak nilski konj, kao i plavo-siva kombinacija boja, koju će zamijeniti crvena. "U pondjeljak će se u svim poslovnicama, kao i na webu te mobilnim aplikacijama, vidjeti nova obilježja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cjeloviti rebranding poslovnica provest ćemo do kraja rujna", najavio je predsjednik Uprave Mario Žižek. "Promjena boja i imena nije najvažnija stvar. Svjesni smo toga da moramo mijenjati i druge stvari. Ovo je samo simbol da smo spremni na promjene. Da postanemo jednostavniji, izravniji i jasniji", rekao je Mario Žižek, predsjednik Uprave banke. Premda u banci nisu željeli otkriti koliko će rebrandig stajati, jasno je da novi vlasnik fond Avent International, koji je Hypo grupu kupio prije godinu i pol, želi raskrstiti s utegom imena koji je gotovo postao sinonim za mutne bankarske prakse tijekom 90-ih.

Hypo Alpe-Adria banka od ponedjeljka 11. srpnja mijenja ime i postaje Addiko bank. Time u povijest odlazi zaštitni znak nilski konj, kao i plavo-siva kombinacija boja, koju će zamijeniti crvena. "U pondjeljak će se u svim poslovnicama, kao i na webu te mobilnim aplikacijama, vidjeti nova obilježja.

Cjeloviti rebranding poslovnica provest ćemo do kraja rujna", najavio je predsjednik Uprave Mario Žižek. "Promjena boja i imena nije najvažnija stvar. Svjesni smo toga da moramo mijenjati i druge stvari. Ovo je samo simbol da smo spremni na promjene. Da postanemo jednostavniji, izravniji i jasniji", rekao je Mario Žižek, predsjednik Uprave banke. Premda u banci nisu željeli otkriti koliko će rebrandig stajati, jasno je da novi vlasnik fond Avent International, koji je Hypo grupu kupio prije godinu i pol, želi raskrstiti s utegom imena koji je gotovo postao sinonim za mutne bankarske prakse tijekom 90-ih.

"Od početka smo bili svjesni da moramo promijeniti to ime koje na sebi ima mrlje", rekao je čelnik grupacije Ulrich Kissing, koji ne skriva optimizam kad je u pitanju budućnost banke. U skladu s novom filozofijom, Addiko banka pojednostavit će ponudu, ali i potrebnu papirologiju. "Umjesto šest vrsta kartica, od ponedjeljka ćemo imati dvije, a od 14 vrsta nenamjenskih kredita, samo dva. Na jesen ćemo revidirati sve procedure, a imamo ih na stotine", najavljuje Žižek.  Novo ime banka će, osim Hrvatske, ponijeti i u Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori te u BiH.

U osmišljavanju svježeg identiteta sudjelovali su londonska brend konzultantska kuća Prophet te domaća agencija Bruketa & Žinić, a Addiko je izabran u konkurenciji 300-tinjak imena.  Komentirajući aktualne teme, Kissing je rekao da su proveli konverziju franka, što je uzrokovalo gubitke koje je, ugovorom o prodaji, platio prodavatelj (država Austrija, op.a.), no smatraju da je zakon neustavan pa ostaju pri ustavnoj tužbi. Na najave da bi uskoro mogla uslijediti i tužba za kredite u eurima, ističe da bi bio "izuzetno iznenađen" da se to dogodi u zemlji članici EU koja je svoju valutu gotovo vezala uz euro.

Autor: Ana Blašković
07. srpanj 2016. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close