Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hoteli Arenaturista postaju dio lanca Park Plaza iz Nizozemske

Autor: Agneza Urošević
11. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Park Plaza Hotels nudit će u hotelima Arenaturista smještaj i usluge u skladu s pristupačnim luksuzom

Arenaturist i nizozemski Park Plaza Hotels Limited postigli su dogovor o sklapanju dugoročnog ugovora o upravljanju hotelima i drugom imovinom koju Arenaturist zajedno s tri povezane tvrtke u grupi Arenaturist posjeduje u Istri. “Sretni smo što smo postigli sporazum s međunarodnim operatorom poput Hotela Park Plaza, čime dobivamo golemo iskustvo u upravljanju hotelima i kongresnim kapacitetima. Radujemo se suradnji kako bismo zajednički izgradili uspješnu tvrtku na dobrobit svih naših dioničara”, za Poslovni dnevnik ocijenio je predsjednik Uprave Igor Štoković.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Posredno preuzimanje
“Naša je vizija da zajedničkim radom Pulu pretvorimo u poželjnu destinaciju. Investicija je stoga izvrsna prilika da Arenaturist kapitalizira našu stručnost u restrukturiranju i upravljanju hotelskim objektima i kongresnim centrima. Naše partnerstvo s mrežom hotela i resorta Carlson daje nam znatnu prednost u prodaji kapaciteta Arenaturista, koji su smješteni na području iznimnih prirodnih ljepota koje privlače sve veći broj putnika”, kazao je predsjednik Uprave Park Plaza Hotels Boris Ivesha. Hoteli Park Plaza raspolažu, upravljaju i imaju franšize na brojne hotele u Europi, na Bliskom istoku i u Sjevernoj Africi. U svom portfelju imaju 26 hotela s više od 4,7 tisuća soba. Grupa Arenaturist u svom portfelju u Puli ima osam hotela i pet apartmanskih kompleksa s oko 3000 soba i apartmana. Usto grupa Arenaturist upravlja s pet nekretnina na otocima i obali, koje se koriste kao kampovi. Tvrtka Euro Sea Hotels, u stopostotnom vlasništvu Hotela Park Plaza, stekla je neizravan udio u grupi Arenaturist kupnjom 20-postotnog udjela u tvrtki WH//DMREF Bora. Ta kompanija neizravno posjeduje oko 74 posto Arenaturista i tri povezane privatne tvrtke. Hoteli Park Plaza stekli su udio od 20 posto od podružnica skupine nekretninskih investicijskih fondova, kojima upravlja Goldman Sachs. Dio postojećih hotela Arenaturista nosit će brend Park Plaza Hotels&Resorts te će nuditi smještaj i usluge u skladu s temeljnim vrijednostima pristupačnog luksuza po kojemu su Hoteli Park Plaza poznati. U planu je povećanje i repozicioniranje portfelja znatnim investicijama te mogućim unapređenjem na razinu kongresnih i rekreacijskih objekata čime bi se povećali prihodi te proširila ciljana baza klijenata. Strateško partnerstvo Hotela Park Plaza s grupom Carlson, jednom od najvećih svjetskih putničkih i turističkih kompanija, rekli su nam u Arenaturistu, osigurat će im pristup Carlsonovu sustavu rezervacija i distribucije, partnerstvu sa 19 aviokompanija, programima nagrađivanja lojalnih gostiju i putničkih agenata te zajamčiti prilike za unakrsnu prodaju (cross-selling).

Arenaturist i nizozemski Park Plaza Hotels Limited postigli su dogovor o sklapanju dugoročnog ugovora o upravljanju hotelima i drugom imovinom koju Arenaturist zajedno s tri povezane tvrtke u grupi Arenaturist posjeduje u Istri. “Sretni smo što smo postigli sporazum s međunarodnim operatorom poput Hotela Park Plaza, čime dobivamo golemo iskustvo u upravljanju hotelima i kongresnim kapacitetima. Radujemo se suradnji kako bismo zajednički izgradili uspješnu tvrtku na dobrobit svih naših dioničara”, za Poslovni dnevnik ocijenio je predsjednik Uprave Igor Štoković.

Posredno preuzimanje
“Naša je vizija da zajedničkim radom Pulu pretvorimo u poželjnu destinaciju. Investicija je stoga izvrsna prilika da Arenaturist kapitalizira našu stručnost u restrukturiranju i upravljanju hotelskim objektima i kongresnim centrima. Naše partnerstvo s mrežom hotela i resorta Carlson daje nam znatnu prednost u prodaji kapaciteta Arenaturista, koji su smješteni na području iznimnih prirodnih ljepota koje privlače sve veći broj putnika”, kazao je predsjednik Uprave Park Plaza Hotels Boris Ivesha. Hoteli Park Plaza raspolažu, upravljaju i imaju franšize na brojne hotele u Europi, na Bliskom istoku i u Sjevernoj Africi. U svom portfelju imaju 26 hotela s više od 4,7 tisuća soba. Grupa Arenaturist u svom portfelju u Puli ima osam hotela i pet apartmanskih kompleksa s oko 3000 soba i apartmana. Usto grupa Arenaturist upravlja s pet nekretnina na otocima i obali, koje se koriste kao kampovi. Tvrtka Euro Sea Hotels, u stopostotnom vlasništvu Hotela Park Plaza, stekla je neizravan udio u grupi Arenaturist kupnjom 20-postotnog udjela u tvrtki WH//DMREF Bora. Ta kompanija neizravno posjeduje oko 74 posto Arenaturista i tri povezane privatne tvrtke. Hoteli Park Plaza stekli su udio od 20 posto od podružnica skupine nekretninskih investicijskih fondova, kojima upravlja Goldman Sachs. Dio postojećih hotela Arenaturista nosit će brend Park Plaza Hotels&Resorts te će nuditi smještaj i usluge u skladu s temeljnim vrijednostima pristupačnog luksuza po kojemu su Hoteli Park Plaza poznati. U planu je povećanje i repozicioniranje portfelja znatnim investicijama te mogućim unapređenjem na razinu kongresnih i rekreacijskih objekata čime bi se povećali prihodi te proširila ciljana baza klijenata. Strateško partnerstvo Hotela Park Plaza s grupom Carlson, jednom od najvećih svjetskih putničkih i turističkih kompanija, rekli su nam u Arenaturistu, osigurat će im pristup Carlsonovu sustavu rezervacija i distribucije, partnerstvu sa 19 aviokompanija, programima nagrađivanja lojalnih gostiju i putničkih agenata te zajamčiti prilike za unakrsnu prodaju (cross-selling).

Široka baza
Osim brenda Park Plaza Hotels & Resorts Carlsonovi turistički brendovi uključuju i one poput Regent Hotels&Resorts, Radisson Hotels&Resorts, Country Inns&Suites by Carlson i Park Inn te Carlson Wagonlit Travel. Carlsonova platforma, koja podržava unakrsni marketing gotovo tisuću hotela i resorta u 70 zemalja, osigurava snažan poticaj za ulazak istarske grupe Arenaturist u široku bazu turista srednje do visoke kategorije.

Predstavljen turistički projekt Dugi Rat

Investicijski fond Landmark Property Management (LPM), odnosno njihova hrvatska tvrtka Projekt Uvala, otvorili su u četvrtak u Splitu marketinški ured koji će biti u službi izgradnje turističkog centra u Dugom Ratu, naziva Korenat Point Resort. LPM je lani kupio propalu dugoratsku tvornicu ferolegura u stečajnom postupku za 10,5 milijuna eura te uskoro kreće s projektom transformacije nekadašnjeg industrijskog područja u visokokvalitetno turističko odmorište. Planirani Korenat Point Resort sadržavat će hotelski kompleks s marinom od 300 vezova, turističke apartmane i vile, istezalište brodova i suhi vez te trgovački centar, a u cijeli projekt planiraju investirati oko 200 milijuna eura. Izgradnja turističkog kompleksa znači i 400 novih radnih mjesta za malu općinu između Splita i Omiša.
(S.Livajić)

Autor: Agneza Urošević
11. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close