Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Getro prvi u hrvatskoj maloprodaji uvodi SAP

Autor: Darko Bičak
04. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —

Oni koji su radi uvođenja sustava radili 31. prosinca 2005. i 1. siječnja 2006. bit će plaćeni prema Zakonu, tvrde u Upravi

Getro d.d. implementirao je prvi dio mySAP ERP poslovnog sustava te su 1. siječnja 2006. puštene u produkciju tri komponente mySAP ERP 2004, (financije, kontroling i ljudski resursi), izvješćeno je iz toga trgovačkog lanca.
Implementacija je provedena uz pomoć konzultantskih kuća Ciber Novasoft, b4b i Deloitte. Riječ o prvoj implementaciji SAP-a za maloprodaju (retail) u Hrvatskoj. Ostale komponente mySAP ERP poslovnog sustava krenut će s radom u prvom tromjesečju ove godine, čime će Getro dovršiti prvu potpunu implementaciju SAP-a za retail u Hrvatskoj. IT revizija obavljena 2003. ukazala je na nužnost prelaska na novi ERP sustav. Nakon višemjesečne evaluacije i pregovora Uprava je 2004. odlučila o implementaciji SAP poslovnog sustava, kao vodećeg ERP rješenja na globalnoj razini. Nakon višemjesečne pripremne faze projekta 1. siječnja 2006. mySAP ERP poslovni sustav implementiran je u poslovanje Getroa. Uvođenjem SAP-a Getro će svoju informatičku infrastukturu neprekidno modernizirati te očekuju da će harmonizacijom i standardizacijom poslovnih procesa postati još uspješniji u svojoj trgovačkoj djelatnosti.
No, priča o uspješnjoj informatizaciji poslovanja ima i drugu stranu, jer su se u javnosti pojavile vijesti da je desetak djelatnika, pod prijetnjom otkaza, moralo raditi na implementaciji sustava i na samu Novu godinu. Naime, djelatnici Getroa zaposleni u knjigovodstvu radilili su tijekom prosinca svaku subotu, pa i na Badnjak. Na Silvestrovo od 21 sat do dva u noći i tijekom čitavoga prvog dana 2006. radnici su financijsku implikaciju prebacivali u novi sistem kako bi trgovčki centri Getroa mogli u novoj godini nesmetano poslovati. Djelatnici Getroa tvrde da im je prilikom davanja radnih zadataka, tijekom dočeka i prvog dana 2006., rečeno da je riječ o rutinskom radu za koji neće biti posebno plaćeni, a navodno su se spominjali i otkazi u slučaju nedolaska na posao o čemu je obaviješten i Sindikat trgovine. U Getrou su za Poslovni dnevnik potvrdili da je dio djelatnika koji su radili na projektu implementacije novoga poslovno-informatickog sustava SAP radilo na 31. prosinca 2005./1. siječnja 2006.
“Riječ je o dvogodišnjem projektu čija je kruna bila implemetacija i početak rada s launch-datumom 1. siječnja 2006. Rad na projektu implementacije novoga poslovno-informatičkog SAP sustava od ključne je važnosti za budući rad tvrtke te je rad dijela djelatnika na navedeni datum bio nužan kao što bi uvijek bio nužan kad je riječ o projektu te važnosti, bez obzira u kojoj tvrtki se on implementira. Djelatnicima koji su radi implementacije sustava na taj dan radili, bit će plaćeno sukladno Zakonu o radu”, objašnjavaju u Upravi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Getro d.d. implementirao je prvi dio mySAP ERP poslovnog sustava te su 1. siječnja 2006. puštene u produkciju tri komponente mySAP ERP 2004, (financije, kontroling i ljudski resursi), izvješćeno je iz toga trgovačkog lanca.
Implementacija je provedena uz pomoć konzultantskih kuća Ciber Novasoft, b4b i Deloitte. Riječ o prvoj implementaciji SAP-a za maloprodaju (retail) u Hrvatskoj. Ostale komponente mySAP ERP poslovnog sustava krenut će s radom u prvom tromjesečju ove godine, čime će Getro dovršiti prvu potpunu implementaciju SAP-a za retail u Hrvatskoj. IT revizija obavljena 2003. ukazala je na nužnost prelaska na novi ERP sustav. Nakon višemjesečne evaluacije i pregovora Uprava je 2004. odlučila o implementaciji SAP poslovnog sustava, kao vodećeg ERP rješenja na globalnoj razini. Nakon višemjesečne pripremne faze projekta 1. siječnja 2006. mySAP ERP poslovni sustav implementiran je u poslovanje Getroa. Uvođenjem SAP-a Getro će svoju informatičku infrastukturu neprekidno modernizirati te očekuju da će harmonizacijom i standardizacijom poslovnih procesa postati još uspješniji u svojoj trgovačkoj djelatnosti.
No, priča o uspješnjoj informatizaciji poslovanja ima i drugu stranu, jer su se u javnosti pojavile vijesti da je desetak djelatnika, pod prijetnjom otkaza, moralo raditi na implementaciji sustava i na samu Novu godinu. Naime, djelatnici Getroa zaposleni u knjigovodstvu radilili su tijekom prosinca svaku subotu, pa i na Badnjak. Na Silvestrovo od 21 sat do dva u noći i tijekom čitavoga prvog dana 2006. radnici su financijsku implikaciju prebacivali u novi sistem kako bi trgovčki centri Getroa mogli u novoj godini nesmetano poslovati. Djelatnici Getroa tvrde da im je prilikom davanja radnih zadataka, tijekom dočeka i prvog dana 2006., rečeno da je riječ o rutinskom radu za koji neće biti posebno plaćeni, a navodno su se spominjali i otkazi u slučaju nedolaska na posao o čemu je obaviješten i Sindikat trgovine. U Getrou su za Poslovni dnevnik potvrdili da je dio djelatnika koji su radili na projektu implementacije novoga poslovno-informatickog sustava SAP radilo na 31. prosinca 2005./1. siječnja 2006.
“Riječ je o dvogodišnjem projektu čija je kruna bila implemetacija i početak rada s launch-datumom 1. siječnja 2006. Rad na projektu implementacije novoga poslovno-informatičkog SAP sustava od ključne je važnosti za budući rad tvrtke te je rad dijela djelatnika na navedeni datum bio nužan kao što bi uvijek bio nužan kad je riječ o projektu te važnosti, bez obzira u kojoj tvrtki se on implementira. Djelatnicima koji su radi implementacije sustava na taj dan radili, bit će plaćeno sukladno Zakonu o radu”, objašnjavaju u Upravi.

Autor: Darko Bičak
04. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close