Kako ublažiti negativan utjecaj krize u regionalnim gospodarstvima? Kako će izgledati regionalno natjecanje ulaskom Hrvatske u Europsku uniju te kako se regija jugoistočne Europe može bolje pozicionirati iz perspektive investitora? Neka su od pitanja na koja će pokušati odgovoriti sudionici međunarodne konferencija o prehrambenoj industriji "3rd FMCG&Retail Arena 2012" koja se 16. i 17. listopada održava u hotelu Metropol Palace u Beogradu u organizaciji Infoarena Grupe i EBRD-a te pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika. Tijekom konferencije poslovni lideri iz država regije razgovarat će o stanju u poljoprivredi i utjecaju tog sektora na ekonomiju Hrvatske, Srbije, regije i EU, kao i o optimalnim rješenjima za izlazak iz krize i inicijativama za ublažavanje njezina negativnog utjecaja na regionalno gospodarstvo. A uoči konferencije Tomislav Gavazzi, generalni direktor Infoarena Grupe pokušao je ocijeniti trenutno stanje u industriji te objasniti zašto je važna snažnija suradnja regionalnih igrača.
Koliko je suradnja među kompanijama u regiji nužna da bi se one bolje predstavile na tržištima poput Sjeverne Afrike, Kazahstana, Azerbajdžana, Gruzije, Crnog mora, ali i EU?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu