Osječki Farmeron zauzeo je 10 posto američkog tržišta mliječnih farmi što je najbolji rezultat koji je neki hrvatski startup postigao dosad. Matija Kopić, osnivač i direktor Farmerona kaže da ima više od sto velikih klijenata, mahom u SAD-u gdje su velike mljekarske farme, te planira širenje u Kinu.
Obujam posla iznimno je velik pa je tako na Farmeronov sustav trenutačno spojeno oko milijun krava. Farmeron je, naime, razvio tehnologiju koja omogućuje efikasno upravljanje mljekarskim farmama. Tvrtka navodi da u roku od nekoliko tjedana povećava efikasnost proizvodnje mlijeka na farmi za 24 posto. Nadalje, smanjuje potrebu za ručnim bilježenjem podataka za 60 posto, a sami farmeri tvrde da im je omogućio značajno povećanje proizvodnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu