Usluzi dugoročnog najma vozila umjesto klasičnog posjedovanja voznog parka hrvatske su tvrtke priklonjene već niz godina, a u posljednje se vrijeme bilježi značajan rast potražnje za ovom uslugom.
Direktor jedne od najpoznatijih domaćih tvrtki za najam vozila Ridecara, Marijan Babić, smatra da će do 2025. godine većina vozila na globalnoj razini zapravo biti u vlasništvu leasing društava, kompanija za upravljanje voznim parkom (tzv. fleet management, FMG) i rent-a-car društava. Naime, korisnici diljem svijeta sve su otvoreniji ideji mobilnosti po potrebi, umjesto obaveza i vezanja za isto vozilo obično do kraja životnog vijeka. Što se tiče Ridecara, kao najveće prednosti njihovih usluga u ovom kontekstu Babić navodi činjenicu da ova tvrtka za klijenta odrađuje kompletni posao nabave, isporuke i brige o vozilu za vrijeme trajanja ugovora, a da im dobro ide svjedoči i podatak o 25 milijuna kuna prihoda od otvaranja početkom 2017. do danas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Prijatelju, ovo što si ti nabrojao ne može koštati više od par tisuća kuna za 10 godina. Osim toga, rijetki su oni koji daju 200+ tisuća kuna za auto, a da nemaju garažu. Prema tome, zašto bi netko takav plaćao skladištenje guma u hotelu za gume, normalan čovjek ih stavi u garažu.
Ove bedastoće s dugoročnim najmom automobila mogu proći jedino kod onih koji ne zarađuju novac koji troše (župani, ministri i ostali koji ustvari “štede” kad kupuju/unajmljuju nove automobile od par 100 tisuća kn).
U dugoročnom najmu imaš uključene apsolutno sve usluge: cijena vozila, servis, održavanje, osiguranje, zimski/ljetni pneumatici, hotel za iste, tehnički i registracija vozila, radio pristojba, porez na cestovno motorna vozila, zamjensko vozilo u svim situacijama, odvoz/dovoz vozila i naravno velika prednost bez troška obrade, bez troška prijevremenog raskida i bez opterećenja vlastitiog boniteta…..dakle nije samo cijena vozila, servis i osiguranje.
I najbolje od svega, konstantno voziš najnovije modele vozila, svake godine dobiješ vozilo sa nula kilometara.
U dugoročnom najmu imaš uključene apsolutno sve usluge: cijena vozila, servis, održavanje, osiguranje, zimski/ljetni pneumatici, hotel za iste, tehnički i registracija vozila, radio pristojba, porez na cestovno motorna vozila, zamjensko vozilo u svim situacijama, odvoz/dovoz vozila i naravno velika prednost bez troška obrade, bez troška prijevremenog raskida i bez opterećenja vlastitiog boniteta…..dakle nije samo cijena vozila, servis i osiguranje.
I najbolje od svega, konstantno voziš najnovije modele vozila, svake godine dobiješ vozilo sa nula kilometara.
vozite li ga Vi?
U dugoročnom najmu imaš uključene apsolutno sve usluge: cijena vozila, servis, održavanje, osiguranje, zimski/ljetni pneumatici, hotel za iste, tehnički i registracija vozila, radio pristojba, porez na cestovno motorna vozila, zamjensko vozilo u svim situacijama, odvoz/dovoz vozila i naravno velika prednost bez troška obrade, bez troška prijevremenog raskida i bez opterećenja vlastitiog boniteta…..dakle nije samo cijena vozila, servis i osiguranje.
I najbolje od svega, konstantno voziš najnovije modele vozila, svake godine dobiješ vozilo sa nula kilometara.
Po kojoj je to matematici dugoročni najam isplativiji od kupnje?
Npr. mjesečni najam Opel Insignije je 5000 kn (neki dan je bilo u oglasu tu s lijeve strane) za godinu je to 60.000 kn, . za 10 godina (koliko se takav novi auto bez problema može voziti) to iznosi 600.000 kn.
Ako kupnja takve Opel Insignije stoji 200.000 kn, osiguranje i servisi za 10 godina mogu koštati max 100.000 kn, ukupno cca 300.000 kn. Osim toga, nakon 10 godina, ta ista kupljena Opel Insignija ima neku vrijednost kad bi se prodavala… Gdje je tu isplativost dugoročnog najma koji dođe 600.000?
Uključite se u raspravu