Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Croit ostvaruje godišnju stopu rasta od 25 posto

Autor: Darko Bičak
05. srpanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Splitska tvrtka za distribuciju igračaka ostvarila 10,2 mil. eura prihoda 2006.

Tržište igračaka u Hrvatskoj postaje sve razvijenije, a samim time i zanimljivije za tvrtke koje se nalaze u toj branši. No zanimljivo je da su najveće tvrtke koje se time bave u domaćem vlasništvu. Osim zagrebačke Magme koja ima godišnju prodaju od oko 90 milijuna eura, na tržištu je sve više prisutna i splitska tvrtka Croit čiji se godišnji prihod popeo u prošloj godini iznad 10 milijuna eura. Proizvodi, uglavnom igračke, tvrtke Croit d.o.o. mogu se naći na gotovo 10.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i regiji te su prisutni u gotovo svim nacionalnim trgovačkim lancima u ukupno četiri države. Tvrtka zapošljava 120 djelatnika, a surađuje s više od 1500 klijenata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori te Sloveniji. Predsjednica Uprave tvrtke Lidija Einfalt-Kurtović objasnila je da se od konkurencije izdvajaju distribucijom “društveno osviještenih igračaka koje potiču djecu na socijalizaciju druženjem s vršnjacima”. Naime, kaže Einfalt-Kurtović, osviješteni činjenicom da danas djeca provode previše vremena pred računalom, u izolaciji, Croit je usmjerio svoj interes na distribuciju igračaka koje će uputiti djecu na igranje danas pomalo zanemarenih društvenih igara. Zadnja takva igra koju su distribuirali na tržište je Marblix, osuvremenjena verzija sve raritetnijeg i zanove generacije zaboravljenog pikulanja. Poslovanje tvrtke Croit obuhvaća uvoz, distribuciju, veletrgovinu i zastupanje proizvođača dječjih igračaka i sezonskih programa za more i plažu. U ponudi imaju i neke od svjetski poznatih linija igračaka poput Simba & Dickie Group, Clementoni, Mondo, Good Baby i slične. Tijekom godina proširili su segmet svojeg poslovanja te su razvili velik broj vlastitih brendova poput školskog pribora, karnevalskog programa, opreme za plažu i ronjenje te baznog programa igračaka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako je tvrtka kao takva postojala već duže vremena, u današnjem obliku je osnovana 1995. godine kao mješovito poduzeće stranog i domaćeg vlasnika, da bi 1999. godine hrvatski suvlasnik otkupio dio u vlasništvu stranog partnera i postao stopostotni vlasnik Croita. Od tog trenutka, kako objašnjavaju u tvrtki, započeo je brži razvoj i rast tvrtke te ona postaje jedan od vodećih dobavljača robe na hrvatskom tržištu. U protekloj 2006. godini Croit bilježi rast prihoda, a njegova poduzeća u Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori u izvozu bilježe znatan porast, već treću godinu z redom. U Splitu objašnjavaju da je ovaj trend rasta nastavak uzlazne putanje koja je zabilježena u razdoblju od 1995. do 1999. godine kada je Croit imao godišnju stopu rasta višu od 25 posto. Isti uzorak primijećen je i u trendu prodaje koji je sa 8,500.000 eura 2004. godine porastao na više od 10,000.000 eura 2006. godine. Ove godine Croit je otvorio tržište Slovenije, a u planu ima pokrenuti vlastitu proizvodnju te ostvariti prisutnost na inozemnom tržištu. U splitskoj tvrtki najavljuju da im poslovna budućnost usmjerena prema daljnjem rastu i razvoju s obzirom na već postignutu poziciju u Hrvatskoj te uspostavljenu distributivnu mrežu i uhodane kanale nabave. “Uzmemo li u obzir dosadašnji kontinuirani rast tvrtke, nema razloga za sumnju u realizaciju planova. Zbog svog uspješnog poslovanja Croit predstavlja velik gospodarski potencijal za Splitsku županiju. Budući da je visok stupanj nezaposlenosti gorući problem tog dijela Hrvatske, tvrtka Croit već preuzima znatnu ulogu u rješavanju dijela tog sveprisutnog problema na tržištu rada”, kaže predsjednica Uprave Croita Lidija Einfalt-Kurtović.

Tržište igračaka u Hrvatskoj postaje sve razvijenije, a samim time i zanimljivije za tvrtke koje se nalaze u toj branši. No zanimljivo je da su najveće tvrtke koje se time bave u domaćem vlasništvu. Osim zagrebačke Magme koja ima godišnju prodaju od oko 90 milijuna eura, na tržištu je sve više prisutna i splitska tvrtka Croit čiji se godišnji prihod popeo u prošloj godini iznad 10 milijuna eura. Proizvodi, uglavnom igračke, tvrtke Croit d.o.o. mogu se naći na gotovo 10.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i regiji te su prisutni u gotovo svim nacionalnim trgovačkim lancima u ukupno četiri države. Tvrtka zapošljava 120 djelatnika, a surađuje s više od 1500 klijenata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori te Sloveniji. Predsjednica Uprave tvrtke Lidija Einfalt-Kurtović objasnila je da se od konkurencije izdvajaju distribucijom “društveno osviještenih igračaka koje potiču djecu na socijalizaciju druženjem s vršnjacima”. Naime, kaže Einfalt-Kurtović, osviješteni činjenicom da danas djeca provode previše vremena pred računalom, u izolaciji, Croit je usmjerio svoj interes na distribuciju igračaka koje će uputiti djecu na igranje danas pomalo zanemarenih društvenih igara. Zadnja takva igra koju su distribuirali na tržište je Marblix, osuvremenjena verzija sve raritetnijeg i zanove generacije zaboravljenog pikulanja. Poslovanje tvrtke Croit obuhvaća uvoz, distribuciju, veletrgovinu i zastupanje proizvođača dječjih igračaka i sezonskih programa za more i plažu. U ponudi imaju i neke od svjetski poznatih linija igračaka poput Simba & Dickie Group, Clementoni, Mondo, Good Baby i slične. Tijekom godina proširili su segmet svojeg poslovanja te su razvili velik broj vlastitih brendova poput školskog pribora, karnevalskog programa, opreme za plažu i ronjenje te baznog programa igračaka.

Iako je tvrtka kao takva postojala već duže vremena, u današnjem obliku je osnovana 1995. godine kao mješovito poduzeće stranog i domaćeg vlasnika, da bi 1999. godine hrvatski suvlasnik otkupio dio u vlasništvu stranog partnera i postao stopostotni vlasnik Croita. Od tog trenutka, kako objašnjavaju u tvrtki, započeo je brži razvoj i rast tvrtke te ona postaje jedan od vodećih dobavljača robe na hrvatskom tržištu. U protekloj 2006. godini Croit bilježi rast prihoda, a njegova poduzeća u Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori u izvozu bilježe znatan porast, već treću godinu z redom. U Splitu objašnjavaju da je ovaj trend rasta nastavak uzlazne putanje koja je zabilježena u razdoblju od 1995. do 1999. godine kada je Croit imao godišnju stopu rasta višu od 25 posto. Isti uzorak primijećen je i u trendu prodaje koji je sa 8,500.000 eura 2004. godine porastao na više od 10,000.000 eura 2006. godine. Ove godine Croit je otvorio tržište Slovenije, a u planu ima pokrenuti vlastitu proizvodnju te ostvariti prisutnost na inozemnom tržištu. U splitskoj tvrtki najavljuju da im poslovna budućnost usmjerena prema daljnjem rastu i razvoju s obzirom na već postignutu poziciju u Hrvatskoj te uspostavljenu distributivnu mrežu i uhodane kanale nabave. “Uzmemo li u obzir dosadašnji kontinuirani rast tvrtke, nema razloga za sumnju u realizaciju planova. Zbog svog uspješnog poslovanja Croit predstavlja velik gospodarski potencijal za Splitsku županiju. Budući da je visok stupanj nezaposlenosti gorući problem tog dijela Hrvatske, tvrtka Croit već preuzima znatnu ulogu u rješavanju dijela tog sveprisutnog problema na tržištu rada”, kaže predsjednica Uprave Croita Lidija Einfalt-Kurtović.

Izvoz 19 posto

U strukturi kupaca Croita u 2006. godini najviše je otpadalo na nacionalne trgovačke lance, čak 48 posto svih kupaca, a slijede ostali kupci i sezonci. Ostatak od 19 posto otpada na izvoz koji bilježi godišnji rast od 45 posto. Iako je Croit splitska tvrtka, najviše prihoda ostvareno je u Zagrebu i županiji, i to 19,5 posto, a slijedi Splitsko-dalmatinska sa 16,22 i Zadarska sa 7,99 posto ukupne prodaje.

Autor: Darko Bičak
05. srpanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

ja sam za one2play d.o.o. oni su mi najbolji.

ajmo ljudi, drukamo za Magmu….

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close