Danas će u poslovnoj zoni Osijeka biti otvoren trgovački centar Brodomerkura, trgovinske tvrtke iz Splita. Centar se prostire na 3000 četvornih metara, a u njemu će se prodavati oko 20.000 proizvoda namijenjenih opremi doma, od bijele tehnike, preko kuhinja, alata, do elektromaterijala i slično. Investicija u novi centar teška je osam milijuna kuna, a u centru će raditi 26 radnika. Otvaranje trgovačkog centra u Osijeku nastavak je realizacije Brodomerkurove strategije u kojoj je širenje maloprodajne mreže prioritetna zadaća s nakanom da maloprodaja dosegne 30 posto u strukturi ostvarenih prihoda. Naime, Brodomerkur sljedeće godine slavi 60 godina rada, a dugogodišnje poslovne uspjehe gradio je na veleprodaji gdje je u tehničkoj branši godinama bio najuspješnija trgovinska kuća u zemlji. S prelaskom u vlasništvo Mepasa, vlasnika Mirka Grbešića, poslovna filozofija korigirana je u korist širenja maloprodaje. Tako je trgovački centar u Osijeku četvrti takav centar, a lanac će se već početkom sljedeće godine nastaviti u Šibeniku, u Splitu, a potom i u Zadru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu