Bjelovarski Koestlin povećao izvoz keksa i vafla 50 posto

Autor: Ana Lučin , 10. veljača 2010. u 22:00

U Hong Kongu potpisan je ugovor vrijedan milijun dolara s najvećim kineskim trgovačkim lancem, a keksi prvi put idu i u Englesku

Ukupan izvoz bjelovarske tvornice keksa i vafla Koestlin u ovoj je godini već premašio iznos od četiri milijuna eura, čime je zabilježen porast izvoza od čak 50 posto. “Sve što se proizvede već je sutra na šleperu tako da zaliha zapravo i nemamo”, rekao je predsjednik Uprave Koestlina Krešimir Pajić.

Pad maloprodaje
Naime, Koestlin je u utorak potpisao ugovor s engleskim partnerom prema kojem će na tržište Velike Britanije u 2010. prvi put plasirati kekse i vafle, i to u vrijednosti od pola milijuna dolara. Osim toga i prošlog su tjedna potpisana dva unosna ugovora. S poljskim partnerom tako je dogovoren izvoz keksa i vafla vrijedan tri milijuna eura, dok će se na kinesko tržište plasirati proizvodi ukupne vrijednosti milijun dolara. Prema Pajićevim riječima, na poljskom su tržištu bili prisutni i lani, ali s manjom količinom proizvoda. “Prošle godine krenuli smo i s probama u Hong Kongu, a ugovor smo potpisali s najvećim tamošnjim lancem, koji je u vlasništvu najbogatijega Kineza”, otkrio je Pajić. Koestlin je u 2009. zaposlio 75 novih djelatnika, a izvoz povećao za približno 35 posto. Time je kompenziran pad na domaćem tržištu, sukladan stanju u maloprodaji. “Očekujem da bi ove godine maloprodaja u Hrvatskoj mogla zabilježiti pad od oko 10 posto i tu se ne može ništa bitno promijeniti”, kazao je Pajić. Prijelomni trenutak za početak uspjeha bjelovarske tvornice bila je 2002. kada je većinski vlasnik postala tvrtka Mepas iz Širokog Brijega u vlasništvu Mirka Grbešića. Kada je Grbešić preuzeo posrnulu kompaniju, proizvodilo se tek oko 180 tona keksa i vafla mjesečno.

Velika potražnja
Danas se, zahvaljujući ulaganjima, prema Pajićevim riječima, proizvodi oko 1200 tona mjesečno, a tvrtka ima više od 600 zaposlenih. U tehnološki razvoj Koestlina od 2002. uloženo je deset milijuna eura. “Naš je tempo da svake godine u razvoj poslovanja ulažemo oko milijun i pol eura”, istaknuo je Pajić. Dobri poslovni rezultati, kako je naglasio, rezultat su velike potražnje.

Konkurentnost

Kvalitetna proizvodnja
Krešimir Pajić ističe kako je hrvatsko tržište, kada je u pitanju konditorska industrija, malo, ali izuzetno konkuretno i kvalitetno. “Čitava konditorska industrija je vrhunska. To se najbolje vidi po tome što nijedan strani brend kada su u pitanju keksi i vafli u Hrvatskoj zapravo nije zaživio”, pojasnio je Pajić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

BRAVO!!!

New Report

Close