Istraživanje pod nazivom “Uključivost nije samo zgodna za imati, nego nužna” koje je proveo Boston Consulting Group (BCG) predstavlja rezultate BLISS indeksa koji je BSC razvio kao alat temeljen na statističkom modeliranju kako bi se prepoznali osjećaji uključenosti zaposlenika koji kod njih utječu na odluku da ne mijenjaju posao, kao i faktore koji utječu na taj osjećaj uključenosti.
Skraćenica BLISS označava sljedeće pojmove (Bez predrasuda, Liderstvo, Inkluzija – Uključivost, Sigurnost i Suport), a kako tumači hrvatska partnerica u BCG-u Melanie Seier Larsen za osjećaj uključenosti zaposlenika presudan je angažman lidera, koji su pak najvažniji u stvaranju atmosfere uključivosti na radnom mjestu, no “često to ne shvaćaju”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu