U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju Atlantic Grupa ostvarila je snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima. Odlični prodajni rezultati su, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti, izjavio je predsjednik Uprave Emil Tedeschi u komentaru jučer objavljenih rezultata kompanije za prvih devet mjeseci ove godine. Atlantic Grupa tako s ukupnih 721,6 milijuna eura prihoda bilježi rast od 15,5 posto u odnosu na prvih devet mjeseci 2022. godine, dok ostvarenih 36,5 milijuna eura neto dobiti također prati rast od 1,7 posto. Najveći rast prihoda od prodaje od 30,7 posto, na 87,3 milijuna eura, ostvarilo je strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano. Slijedi SPP Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19,4 posto, na 82,2 milijuna eura te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 12,1 posto, na 27,5 milijuna eura.
Dijelom se snažni skok prihoda možda i može pripisati inflaciji, no odlični rezultati poklapaju se s brojnim ulaganjima grupacije koja je u 2023. godini naročito snažno zaigrala u regiji u koju je zakoračila prije više od dva desetljeća. I od tada samo raste, a samo su četiri značajna regionalna projekta u tekućoj godini, među kojima je i najavljeni u Srbiji s akvizicijom Strauss Adriatica, teška gotovo 60 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu