Arena Hospitality grupa ostvarila je solidne rezultate u prvoj polovici 2025. godine, s ukupnim prihodima koji su se povećali za 4,4 posto na godišnjoj razini, dosegnuvši 52,5 milijuna eura.
Taj rast potaknut je povećanjem prihoda od smještaja za 4,8 posto te poboljšanjem EBITDA-e za 12,5 posto, što odražava uspjeh strateške usmjerenosti na premium ponudu i operativnu učinkovitost.
Izazovi u Njemačkoj
Hrvatski portfelj prednjačio je s porastom prihoda od 7,7 posto i rekordnim rezultatima u lipnju, potpomognutim snažnim rastom prosječne cijene smještaja (ADR) i doprinosom novoobnovljenih kampova. Regija CEE također je ostvarila dobre rezultate, s porastom prihoda od 12,9% i poboljšanom profitabilnošću na svim tržištima. Iako se njemački portfelj suočio s izazovima zbog manjeg broja velikih događanja, zadržana je kontrola nad troškovima te solidna popunjenost.
“Sveukupno, ovi rezultati potvrđuju otpornost našeg diversificiranog portfelja i učinkovitost naše dugoročne investicijske strategije”, poručuju iz Uprave. Grupa raspolaže likvidnošću, s novčanom pozicijom i kratkoročnim depozitima u iznosu od 19,7 milijuna eura na dan 30. lipnja 2025. godine. Budući da nije došlo do povećanja kamata na postojeće dugove niti do novih refinanciranja, novčani tok Grupe ostaje u skladu s očekivanjima, uzimajući u obzir promjene u potrebama za obrtnim kapitalom zbog sezonske prirode dijela poslovanja.
Ukupni konsolidirani prihodi iznose 52,5 milijuna eura, što je rast od 4,4% na godišnjoj razini i ukazuje na nastavak postupnog poboljšanja. RevPAR iznosi 44,4 eura (povećanje od 14,1% u odnosu na prošlu godinu).
Iako su minimalne plaće rasle za pet do petnaest posto i bile su usklađene u sve tri operativne regije, Grupa je učinkovito i efikasno upravljala troškovima plaća, zadržavajući ukupno povećanje na otprilike dva posto u odnosu na prošlu godinu. U Hrvatskoj je dobro tempiran raspored praznika značajno pridonio povećanju prosječne cijene smještaja (ADR), što je rezultiralo ukupnim prihodima od 32,1 milijun eura – rast od 7,7 posto u odnosu na prošlu godinu.
Izostanak velikih sportskih i sajamskih događanja u Njemačkoj doveo je do pada ukupnih prihoda, uzrokovanog smanjenjem ADR-a, unatoč tome što su razine popunjenosti ostale stabilne. Ohrabrujuće poboljšanje u regiji, zahvaljujući novoobnovljenim objektima koji su ostvarili rast prihoda od 12,9 posto i rast popunjenosti od 12 posto.
Last minute prednjači
Poslovanje nakon 30. lipnja 2025. odvija se u skladu s očekivanjima u sve tri operativne regije, kažu iz Uprave.
“U Hrvatskoj smo usred ljetne sezone i očekujemo nastavak pozitivnih trendova iz prvih šest mjeseci. Iako ostajemo optimistični u pogledu ljetne sezone temeljem trenutne razine potražnje i dinamike rezervacija, i dalje primjećujemo da potrošači donose odluke o rezervacijama u posljednji trenutak, što utječe na našu predvidivost ostatka sezone. U Njemačkoj očekujemo daljnji rast popunjenosti i prosječnih cijena smještaja, uz nastavak pozitivnih učinaka od planiranih međunarodnih sajmova i događanja u Berlinu, Kölnu i Nürnbergu”, poručuju iz Uprave.
U regiji CEE fokusirat će se na ostvarenje uspješne ljetne sezone u Nassfeldu te na unaprjeđenje operativnih rezultata, uključujući Beograd i Budimpeštu, zaključuje se.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu