AD Plastik ugovorio nove poslove s automobilskim divom vrijedne 17,3 milijuna eura

Autor: Suzana Varošanec , 23. travanj 2021. u 13:23
Foto: ad plastik

To je novo korporativno ime u svijetu automobilske industrije, s portfeljem od 14 priznatih automobilskih marki što ga de facto čini ‘divom’ na tržištu.

AD Plastik Grupa, multinacionalna kompanija s osam proizvodnih lokacija u pet zemalja, jedna od vodećih istočnoeuropskih kompanija za razvoj i proizvodnju komponenti za interijere i eksterijere automobile, u svojoj knjizi poslova očito sve bržom dinamikom u ovoj godini bilježi promjene na poziciji novih ugovora sklopljenih sa svojim velikim i brojnim partnerima u automobilskoj industriji. Kako navode u najnovijoj objavi preko Zagrebačke burze, ugovorili su nove poslove s kupcem Stellantis u ukupnoj vrijednosti od 17,3 milijuna eura, s predviđenim trajanjem projekta od deset godina.

Posrijedi je druga’runda’ po redu u ovoj godini , a u sklopu travanjskih objava, informacija o novim poslovima koji se odnose na europsko tržište, budući da je nedavno AD Plastik, podsjetimo, izvijestio i o 23,7 milijuna eura novih poslova u Rusiji i EU.

Stellantis je jedna od najvećih automobilskih grupacija u svijetu po broju proizvedenih automobile koja je, navode, nastala spajanjem FCA i PSA Grupe. Početkom studenog prošle godine javnosti je prezentiran logotip Stellantisa, što je bio jedan od posljednjih koraka u konačnom završetku spajanja grupacija FCA i PSA koje je službeno završeno u siječnju ove godine. To je novo korporativno ime u svijetu automobilske industrije, s portfeljem od 14 priznatih automobilskih marki što ga de facto čini ‘divom’ na tržištu. U povodu navedenog spajanja kao i utjecaja na poslovanje AD Plastika, njegov prvi čovjek koji vodi poslovanje, predsjednik Uprave Marinko Došen, izjavio je da spajanje FCA i PSA Grupe AD Plastiku svakako ide na ruku. Riječ je o grupaciji koja, ističe, uključuje Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Chrysler, Vauxhall Jeep, Dodge, Ram, Alfa Romeo i Maserati.

„Spajanje bi trebalo biti vjetar u leđa Fiatu koji je malo posustao, a glavni razlog udruživanja je zajednički razvoj i tržište. Nekada su bili direktna konkurencija, a spajanjem su postali četvrti po veličini proizvođač automobila u svijetu. Zbog proizvodnje na zajedničkoj platformi ostvarit će ogromne uštede i biti konkurentniji na tržištu. Kako smo na panelu dobavljača svih proizvođača automobila iz njihove grupacije, nećemo imati ograničenja poput onih koji su radili samo s jednom od njih“, pojašnjava Došen.

Uprava AD Plastika na danas održanoj sjednici usvojila je revidirane konsolidirane i nekonsolidirane financijske izvještaje kompanije za 2020.. Prema kompanijskoj najavi dana 29. travnja održat će video prezentaciju rezultata poslovanja 2020. i prvog tromjesečja 2021. Njihovi financijski izvještaji za prvi kvartal bit će objavljeni dva dana uoči video prezentacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close