Bez predrasuda, samo biznis. Tim je smjerom najjači poslovni medij u Hrvatskoj – Poslovni dnevnik odlučio krenuti u realizaciju jedne od najznačajnijih strategija u svojoj 17 godina dugoj povijesti – iskoraku na tržišta regije. Ekspanzija izvan granica Hrvatske formalno je startala 14. ožujka, kad je Poslovni dnevnik svom internetskom portalu poslovni.hr pridružio tri nove inačice – za Srbiju, Sjevernu Makedoniju i Crnu Goru. Štoviše, jedini poslovni dnevni list u Hrvatskoj iskorakom u te tri zemlje proširio je i svoje e-izdanje, obogativši ga sadržajem posvećenom upravo tim tržištima. Zašto se jedan specijaliziran medij odlučio na ovako ozbiljan, zahtjevan i hrabar potez te što on donosi gospodarstvenicima regije, otkriva glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević.
U kojem se trenutku rodila ideja o iskoraku Poslovnog dnevnika na tržišta regije te koji su glavni motivi za realizaciju takve zahtjevne strategije jednog usko specijaliziranog medija?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu