Hrvatska je već desetljećima turistička zemlja, ali je to na domaćem tržištu kapitala postalo primjetno tek unatrag nekoliko godina.
Pomalo je ironična činjenica da je usponu turističkog sektora na Zagrebačkoj burzi najviše pomogla upravo recesija koja je nakon 2009. žestoko zatresla hrvatsko gospodarstvo i čije posljedice još uvijek pomalo osjećamo. Naime, upravo se u recesiji turizam pokazao kao najžilavija grana domaćeg gospodarstva, a turističke kompanije sada "beru plodove" velikih ulaganja u unapređenje smještajnih kapaciteta i podizanje na višu kvalitativnu razinu. Koliko je turizam izmijenio strukturu hrvatskog tržišta kapitala u manje od deset godina ponajbolje pokazuju podaci o udjelu pojedinih sektora u dioničkom prometu Zagrebačke burze.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu