Atlantska plovidba prepoznala je trend rasta vozarina za rasuti teret kojim će u potpunosti ne samo kompenzirati već i povećati prihode, ističe privatni investitor Igor Bilbija, predsjednik Nadzornog odbora (NO) dubrovačkog brodara i najveći dioničar te kompanije. Prema njegovu mišljenju, to su prepoznali značajni ulagači započevši s kupnjama dionica.
Podsjetimo, s izraženijim kupnjama dionica te kompanije Bilbija je započeo u proljeće 2016. godine, a danas posjeduje gotovo 16 posto udjela. U ekskluzivnom razgovoru za Poslovni dnevnik Bilbija ističe kako je do njegova ulaska u NO došlo s "potpunom suglasnošću obje strane". "Postojale su jasne naznake da su NO i Uprava skloni proširenju i ulasku dva nova člana koji su svaki na svoj način kompetentni", naglašava Bilbija.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.lijepo je vidjeti da još ima ulagača, koji ulažu na osnovu članaka, na njima se nekada dalo dobro zaraditi, kakve veze ima članak s trgovanjem, neki dan ste bez članka mogli kupovati 40% niže i danas lagano prodavati, a ne se baviti istraživanjem tko je pisao članke, pa nekada je Birta pisao hvalospjeve o svojim dionicama, pa tko je po tome ulagao, nema ga danas nigdje ko ni pisca
i kriptasi nesto sute?
Pa sad baš da si je umislio … Teško.
A čuj, kad je zaradio na valamaru…. koliko će tek na atpl kad se oporave vozarine, čekati može koliko treba… od 2016… pa recimo sljedecih 10-15 godina ako ima vremena sigurno puno 🙂
Bilbija je toliko zaradio Valamaru da može jedan kombi pun novca baciti u septičku jamu. Da li je to već i učinio kroz Atlantsku vidjet ćemo. Na Valamaru je zaradio desetke milijuna, ali i propustio još veću zaradu jer je prerano počeo prodavati na 50% sadašnje cijene.
ofld 38 kn. Atlanska je veliki rizik, posve drugačije brojke i troškovi i čisti hazard. Ali jednom se živi i kada si toliko nevjerojatno bogat čak i za europske prilike a ne samo hrvstske imaš na to puno pravo. Sada mu ne preostaje nego pumpati i dalje cijenu dionice Atlantske, jer da on nije ulagao cijena bi bila znatno niža.
Uključite se u raspravu