Izlazak na burzu Dropboxa i Spotifyja posljednjih je dana izazvao gomilu medijske pažnje s obzirom na to da se njihovim uvrštenjem testiralo raspoloženje investitora prema tehnološkom sektoru usred pada cijena Facebooka i Googlea zbog skandala sa zloporabom podataka u Trumpovoj kampanji. Međutim, čak ni neuobičajen način uvrštenja dionica Spotifyja nije ispunio zloguke prognoze da će inicijalne javne ponude (IPO) te dvije kompanije prerasti u fijasko.
Podsjetimo, za dionicu Dropboxa postavljena je početna cijena od 21 dolar, što je više od prvotnih očekivanja. Prvi dan trgovanja 23. ožujka Dropbox je zaključio s čak 36 posto višom cijenom od 28,50 dolara čime je vrijednost kompanije skočila na 10 milijardi dolara. Cijena je nastavila rasti i ovog tjedna, iako ne takvom dinamikom, pa je do srijede dionica tog servisa za pohranjivanje podataka u "oblaku" narasla na 32,3 dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu