Njemački proizvođač guma i auto dijelova Continental AG objavio je kako i dalje traži nove mete za akvizicije, nakon nedavne kupovine Motorolinog posla s autoelektronikom. “Nikako nismo stigli na kraj puta što se time akvizicija”, rekao je predsjednik uprave kompanije Manfred Wennemer dioničarima tijekom godišnjeg sastanka kompanije održanog prošlog petka. Otvorenom ostaje odluka o povećanju cijene autoguma kako bi se nadoknadili visoki troškovi sirovina, koje se očekuje nakon najavljenog porasta od 3 posto. Wenemer je dodao kako je moguće očekivati i inicijanu javnu ponudu za ContiTech, tvrtku kći koja se ne bavi proizvodnjom auto guma. Iako Wenemer sam nije htio spominjati moguće mete akvizicija, šef financija Alan Hippe proošlog je četvrtka analitičarima najavio kako bi to mogao biti Goodyearov Engineered Products posao, s 1,63 milijarde dolara prometa u 2005. godini i 6,3 postotnom operativnom marginom. Sa snažnom zalihom gotovine u bilanci kompanije, Continental je više puta ponovio svoju namjeru da za akvizicije potroši četgiri milijarde eura, čime bi se povećala zemlopisni opseg kompanijine prodajne i proizvodne mreže.
U četvrtak je objavljeno kako je profit kompanije u prvom tromjesečju godine porasta za nešto više od 25 posto, ali su upozorili kako je zarada u opasnosti od visokih troškova sirovina. Mjere rezanja troškova u kombinaciji s brzim odgovorom na potražnju za elektronskim kočionim sistemima koji sprečavaju prevrtanja vozila pomogle su Continentalu da zadnjih nekoliko godina zabilježi rekordnu zaradu.
Njemački proizvođač guma i auto dijelova Continental AG objavio je kako i dalje traži nove mete za akvizicije, nakon nedavne kupovine Motorolinog posla s autoelektronikom. “Nikako nismo stigli na kraj puta što se time akvizicija”, rekao je predsjednik uprave kompanije Manfred Wennemer dioničarima tijekom godišnjeg sastanka kompanije održanog prošlog petka. Otvorenom ostaje odluka o povećanju cijene autoguma kako bi se nadoknadili visoki troškovi sirovina, koje se očekuje nakon najavljenog porasta od 3 posto. Wenemer je dodao kako je moguće očekivati i inicijanu javnu ponudu za ContiTech, tvrtku kći koja se ne bavi proizvodnjom auto guma. Iako Wenemer sam nije htio spominjati moguće mete akvizicija, šef financija Alan Hippe proošlog je četvrtka analitičarima najavio kako bi to mogao biti Goodyearov Engineered Products posao, s 1,63 milijarde dolara prometa u 2005. godini i 6,3 postotnom operativnom marginom. Sa snažnom zalihom gotovine u bilanci kompanije, Continental je više puta ponovio svoju namjeru da za akvizicije potroši četgiri milijarde eura, čime bi se povećala zemlopisni opseg kompanijine prodajne i proizvodne mreže.
U četvrtak je objavljeno kako je profit kompanije u prvom tromjesečju godine porasta za nešto više od 25 posto, ali su upozorili kako je zarada u opasnosti od visokih troškova sirovina. Mjere rezanja troškova u kombinaciji s brzim odgovorom na potražnju za elektronskim kočionim sistemima koji sprečavaju prevrtanja vozila pomogle su Continentalu da zadnjih nekoliko godina zabilježi rekordnu zaradu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu