Auto-Hrvatska tijekom 2007. godine ostvarila je neto dobit od 67,4 milijuna kuna što je čak 74,8 posto više nego u godini prije kada je ostvareno 38 milijuna kuna. Kako stoji u njihovu godišnjem financijskom izvješću na Zagrebačkoj burzi, ostvarena je dobit rezultat ukupnih realiziranih aktivnosti. Naime, dobit tvrtke bez utjecaja efekata od prodaje nekretnina u porastu je za 18,5 posto. U strukturi ostvarenih prihoda oni ostvareni u zemlji porasli su u odnosu na 2006. godinu sa 832 milijuna kuna za 72,3 posto i iznose 1,05 milijardi kuna. Iako se radi u ukupnom prihodu o manjem udjelu, prihodi od prodaje u inozemstvu više su nego udvostručeni i iznosili su 25,26 milijuna kuna, u odnosu na 11,8 milijuna u godini prije. I ukupni rashodi u 2007. godini prešli su milijardu kuna i iznose 1,04 milijardi kuna, u odnosu na 833 milijuna u godini prije. Kako pojašnjavaju u svom financijskom izvješću iz Auto-Hrvatske, operativni i ostali troškovi iz djelatnosti ukupno su bili u porastu te u odnosu na isto razdoblje protekle godine rastu za 25,3 posto, a posljedica su rasta i razvoja tvrtke i usklađeni su s planiranim i očekivanim veličinama. U tvrtki kažu da je razlog za manju dobit u povećanim troškovima te izostanku prihoda od prodaje imovine. Kako je Auto-Hrvatska već duže vrijeme u procesu restruktuiranja, gdje se stalno prodaju ili akviziraju pojedini objekti i cjelokupni biznisi, dobit u 2006. godini bila je svega 38 milijuna kuna. U Auto-Hrvatskoj su i tada objasnili da je razlog za manju dobit, u odnosu na 46,1 milijun u 2005. godini, u povećanim poslovnim troškovima društva te izostanka prihoda od prodaje revalorizirane imovine iz prethodne godine. Tvrtka je ostvarila u 2006. godini ukupni prihod od 877,09 milijuna, što je bilo gotovo 200 milijuna ili 30 posto više nego u 2005. kada je uprihođeno 671,8 milijuna. Auto-Hrvatska već unazad nekoliko godina bilježi znatne prihode iskazane u godišnjim financijskim pokazateljima, no oni su, posebno u 2004. i 2005. godini, a vidljivi su i u 2007., većim dijelom bili rezultat rekonstruiranja imovine, dakle prodaje vlasništva, a profit bio plasiran u daljnje razvojne projekte. Naime, kako je Poslovni već pisao, u proteklom razdoblju Auto-Hrvatska iz Zagreba prodala je dio svojih nekretnina koje nisu bile adekvatne za obavljanje svojeg core businessa te kupovala nekretnine u blizini regionalnih središta u Hrvatskoj kako bi sagradila prodajno-servisne centre. Zbog toga je izvršena prodaja udjela u društvima s ograničenom odgovornošću, odnosno njihova likvidacija radi koncentriranja poslovanja utvrđenih srednjoročnim planom razvoja. Nakon restruktuiranja poslovanja, tvrtka osluje u 9 podružnica. Prema projekciji Uprave tvrtke, AH Zagreb sve se više namjerava od trgovine usmjeriti na pružanje cjelovite usluge. Inače, prošle godine zarada po dionici AH iznosila je 22,97 kuna.
Radnici dioničari

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu