Bliži se završni u nizu ekoloških sajmova projekta Lijepa naša Sava, pa o rezultatima i planovima za budućnost razgovaramo s Boškom Trbojević, direktoricom za komunikacije i odnose s javnošću kompanije Coca Cola HBC Hrvatske, kompanije koja je pokretač projekta.
Koji je cilj projekta Lijepa naša Sava?
Cilj projekta je podizanje svijesti o važnosti očuvanja vodnih potencijala. Kako bismo napravili nešto konkretno za vodne potencijale i održivi turizam uz rijeku Savu, prije svega smo u prvim godinama sve svoje aktivnosti fokusirali na podizanje svijesti i mobilizaciju stanovnika koji žive uz Savu te podizanja svijesti građana o Savi. Ove godine smo nastavili sa takvim aktivnostima i malo ih proširili i već primjećujemo da je u ovoj godini u odnosu na prošlu 300 posto više posjetitelja savskih sajmova. U narednim godinama projekta nastojat ćemo se usmjeriti na samu održivost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu