Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

IN2TV: Besplatne serije za broadband korisnike

Autor: Boris Ličina
29. ožujak 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Servis je zasad besplatan, no u budućnosti ipak postoji mogućnost naplate

AOL i Warner Brothers pokrenuli su besplatnu broadband televiziju, koja korisnicima, između ostalog, nudi i mogućnost gledanja starijih TV serijala. Televizija je podijeljena na šest kanala: LOL TV (komedija), Dramarama TV (sapunice i dramske serije), Toon Topia (crtani filmovi), Heroes and Horrors TV (znanstvena fantastika i horror), What A Rush TV (akcija) i Vintage TV (starije serije). Serija je popriličan broj, pa nema sumnje da će mnogi rado pogledati Wonder Woman, Kung Fu, F.B.I., Lois and Clark, Mavericka, Batmanove avanture i slično. Osim što korisnici mogu streamingom gledati pojedinu epizodu neke serije, oni koji se služe Internet Explorerom imaju mogućnost i downloada u boljoj kvaliteti pri čemu se veličina pojedinih epizoda kreće oko 500 MB. Cijeli je servis financiran reklamama (Intel, Kraft Foods, Kia Motors i Hershey), a najavljen je još protekle jeseni. Kako su tada rekli, IN2TV daje televiziju korisnicima u ruke, odnosno mogućnost da gledaju kada žele i što žele. No iako je servis sada besplatan, u budućnosti postoji mogućnost naplate preko nekog od pretplatničkih modela, a dakako i kroz reklame; još uvijek ipak nije poznato koliko bi točno mogao stajati download jedne epizode neke od ponuđenih serija, za koje sigurno interesa neće nedostajati. Optimistični analitičari najavljuju kraj televizije kakvu poznajemo u sljedećih nekoliko godina, te navode kako će na televiziji biti na zahtjev, a u tome će značajnu ulogu odigrati i servisi poput IN2TV. Michael Arden, analitičar ABI Researcha za Internet News, rekao je kako bi portali mogli napraviti pretraživače koji će se ponašati kao osobni videorekorder. Iako su u Jupiter Researchu potez nazvali odličnim, ne misle da će bitno promijeniti televiziju, odnosno ne smatraju kako će AOL konkurirati tradicionalnoj televiziji. Sudeći po njihovim podacima, tek je 27 posto korisnika koji imaju mogućnost videa on demand, to isprobalo.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

AOL i Warner Brothers pokrenuli su besplatnu broadband televiziju, koja korisnicima, između ostalog, nudi i mogućnost gledanja starijih TV serijala. Televizija je podijeljena na šest kanala: LOL TV (komedija), Dramarama TV (sapunice i dramske serije), Toon Topia (crtani filmovi), Heroes and Horrors TV (znanstvena fantastika i horror), What A Rush TV (akcija) i Vintage TV (starije serije). Serija je popriličan broj, pa nema sumnje da će mnogi rado pogledati Wonder Woman, Kung Fu, F.B.I., Lois and Clark, Mavericka, Batmanove avanture i slično. Osim što korisnici mogu streamingom gledati pojedinu epizodu neke serije, oni koji se služe Internet Explorerom imaju mogućnost i downloada u boljoj kvaliteti pri čemu se veličina pojedinih epizoda kreće oko 500 MB. Cijeli je servis financiran reklamama (Intel, Kraft Foods, Kia Motors i Hershey), a najavljen je još protekle jeseni. Kako su tada rekli, IN2TV daje televiziju korisnicima u ruke, odnosno mogućnost da gledaju kada žele i što žele. No iako je servis sada besplatan, u budućnosti postoji mogućnost naplate preko nekog od pretplatničkih modela, a dakako i kroz reklame; još uvijek ipak nije poznato koliko bi točno mogao stajati download jedne epizode neke od ponuđenih serija, za koje sigurno interesa neće nedostajati. Optimistični analitičari najavljuju kraj televizije kakvu poznajemo u sljedećih nekoliko godina, te navode kako će na televiziji biti na zahtjev, a u tome će značajnu ulogu odigrati i servisi poput IN2TV. Michael Arden, analitičar ABI Researcha za Internet News, rekao je kako bi portali mogli napraviti pretraživače koji će se ponašati kao osobni videorekorder. Iako su u Jupiter Researchu potez nazvali odličnim, ne misle da će bitno promijeniti televiziju, odnosno ne smatraju kako će AOL konkurirati tradicionalnoj televiziji. Sudeći po njihovim podacima, tek je 27 posto korisnika koji imaju mogućnost videa on demand, to isprobalo.

Autor: Boris Ličina
29. ožujak 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close