Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dionica Đakovo – Osijek gotova do travnja

Autor: Ivana Barišić
20. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Najveći problem pri gradnji predstavlja 21 arheološko nalazište, a najveće od njih je kod Čepina

Najduža od pet dionica na trasi budućega koridora Vc kroz Hrvatsku, od Đakova do Osijeka, bit će završena do travnja iduće godine. Radovi se odvijaju prema planu iako najveći problem pri gradnji predstavlja 21 arheološko nalazište.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najveće od njih, kod Čepina, prolongiralo je radove na cestovnom čvoru za kraj ovoga mjeseca. “Ponekad su nas iskapanja usporila, ali imamo odličan odnos s Ministarstvom kulture i njihovim djelatnicima na terenu kojima naši strojevi, doslovno, ponekad ”vise iznad glave“, rekao je za Poslovni dnevnik Boro Brnić, izvršni direktor HAC-a za gradnju autoceste. Na dionici dugoj 32 kilometra i vrijednoj 2,6 milijardi kuna nalazit će se tri čvorišta – Osijek, Josipovac i Čepin, dva objekta naplate cestarine – Osijek i Čepin, i isto toliko pratećih uslužnih objekata – Beketinci i Đakovo sjever. Za Beketince je HAC već sklopio ugovor o koncesiji s OMV-om koji će ondje graditi benzinsku crpku s pratećim ugostiteljskim sadržajima. Na istoj dionici, kod Čepina, smjestit će se, tumači Brnić, i Centar za održavanje i kontrolu čitave autoceste u kojemu bi zaposlenje trebalo pronaći oko 80 osoba, dok bi navedena dionica koridora uposlila ukupno oko 150 ljudi. Do kraja godine HAC bi trebao raspisati natječaj za gradnju mosta preko rijeke Drave kod Osijeka, najvećeg objekta koji će se nalaziti na sljedećoj dionici koridora od Osijeka do Beloga Manastira. Pripremni radovi već su počeli, razminiranje terena je završeno, a s Hrvatskim šumama je dogovoreno da se krene u sječu okolnoga terena. S radovima na popularno prozvanoj ”Slavonici” krenulo se još 2005. godine, a prva dionica od Sredanaca do Đakova u dužini od 23 kilometra čija je gradnja stajala 1,5 milijardi kuna, u promet je puštena krajem prošle godine. Hrvatski dio koridora Vc protezat će se u ukupnoj dužini od 87 kilometara i na njemu će se nalaziti 28 objekata – sedam mostova, tri vijadukta, jedan podvožnjak i 17 nadvožnjaka čija će gradnja, kako je procijenjeno, stajati oko 3,5 milijardi kuna.

Najduža od pet dionica na trasi budućega koridora Vc kroz Hrvatsku, od Đakova do Osijeka, bit će završena do travnja iduće godine. Radovi se odvijaju prema planu iako najveći problem pri gradnji predstavlja 21 arheološko nalazište.

Najveće od njih, kod Čepina, prolongiralo je radove na cestovnom čvoru za kraj ovoga mjeseca. “Ponekad su nas iskapanja usporila, ali imamo odličan odnos s Ministarstvom kulture i njihovim djelatnicima na terenu kojima naši strojevi, doslovno, ponekad ”vise iznad glave“, rekao je za Poslovni dnevnik Boro Brnić, izvršni direktor HAC-a za gradnju autoceste. Na dionici dugoj 32 kilometra i vrijednoj 2,6 milijardi kuna nalazit će se tri čvorišta – Osijek, Josipovac i Čepin, dva objekta naplate cestarine – Osijek i Čepin, i isto toliko pratećih uslužnih objekata – Beketinci i Đakovo sjever. Za Beketince je HAC već sklopio ugovor o koncesiji s OMV-om koji će ondje graditi benzinsku crpku s pratećim ugostiteljskim sadržajima. Na istoj dionici, kod Čepina, smjestit će se, tumači Brnić, i Centar za održavanje i kontrolu čitave autoceste u kojemu bi zaposlenje trebalo pronaći oko 80 osoba, dok bi navedena dionica koridora uposlila ukupno oko 150 ljudi. Do kraja godine HAC bi trebao raspisati natječaj za gradnju mosta preko rijeke Drave kod Osijeka, najvećeg objekta koji će se nalaziti na sljedećoj dionici koridora od Osijeka do Beloga Manastira. Pripremni radovi već su počeli, razminiranje terena je završeno, a s Hrvatskim šumama je dogovoreno da se krene u sječu okolnoga terena. S radovima na popularno prozvanoj ”Slavonici” krenulo se još 2005. godine, a prva dionica od Sredanaca do Đakova u dužini od 23 kilometra čija je gradnja stajala 1,5 milijardi kuna, u promet je puštena krajem prošle godine. Hrvatski dio koridora Vc protezat će se u ukupnoj dužini od 87 kilometara i na njemu će se nalaziti 28 objekata – sedam mostova, tri vijadukta, jedan podvožnjak i 17 nadvožnjaka čija će gradnja, kako je procijenjeno, stajati oko 3,5 milijardi kuna.

Autor: Ivana Barišić
20. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close