Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

BusinessWeek s preciznim temama

Autor: Poslovni.hr
19. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Padom prihoda od reklama izdanja putem interneta pokušavaju mnoge stvari kako bi bile primijećene, poput – oprostite na žargonu – vertikala, agregacija, sadržaja koje stvaraju korisnici, top-lista popularnosti i čak i nečega što sliči društvenim mrežama.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako piše The New York Times, tjednik BusinessWeek uskoro će predstaviti stranice koje kombiniraju neke elemente svega gore spomenutoga na način koji je namijenjen privlačenju novih čitatelja i usmjeravanju u niše koje će privući oglašivače.Stranica zvana Business Exchange jedan je od mogućih pristupa brzo mijenjajućem digitalnom svijetu u kojem su neke stranice s vijestima koje su bile voljne eksperimentirati ubrzano proširile svoju publiku, dok su one koje ne rade ništa osim postavljanja članaka na internet ostale daleko iza njih. Nakon dvije godine tihog razvijanja, pojavit će se u javnosti kasno u rujnu, a pristupat će joj se preko BusinessWeekove vlastite web stranice (www.businessweek.com).Jezgru Business Exchangea čine stotine stranica o temama širokima poput tržišta nekretninama ili uskima poput Boeinga 787. Planira se da broj tematskih stranica ubrzo poraste na tisuće. (Prva stvorena tematska stranica, koja se možda hoće, a možda i neće pojaviti u konačnoj verziji Business Exchangea, bila je “BlackBerry vs iPhone.”)Nekoliko drugih časopisa i novina također je ozbiljno krenulo graditi vertikale, ali oni imaju običaj ljubomorno čuvati kontrolu nad svojom on-line publikom i sadržajima. Ova ne. Svaka tematska stranica Business Exchangea sadrži linkove na članke i blogove iz raznih drugih izvora, uključujući konkurente BusinessWeeka, a sadržaje automatski dopunjuje Web crawler. Inače, gotovo sve tradicionalne novinske organizacije nude samo svoje vlastite materijale.

Padom prihoda od reklama izdanja putem interneta pokušavaju mnoge stvari kako bi bile primijećene, poput – oprostite na žargonu – vertikala, agregacija, sadržaja koje stvaraju korisnici, top-lista popularnosti i čak i nečega što sliči društvenim mrežama.

Kako piše The New York Times, tjednik BusinessWeek uskoro će predstaviti stranice koje kombiniraju neke elemente svega gore spomenutoga na način koji je namijenjen privlačenju novih čitatelja i usmjeravanju u niše koje će privući oglašivače.Stranica zvana Business Exchange jedan je od mogućih pristupa brzo mijenjajućem digitalnom svijetu u kojem su neke stranice s vijestima koje su bile voljne eksperimentirati ubrzano proširile svoju publiku, dok su one koje ne rade ništa osim postavljanja članaka na internet ostale daleko iza njih. Nakon dvije godine tihog razvijanja, pojavit će se u javnosti kasno u rujnu, a pristupat će joj se preko BusinessWeekove vlastite web stranice (www.businessweek.com).Jezgru Business Exchangea čine stotine stranica o temama širokima poput tržišta nekretninama ili uskima poput Boeinga 787. Planira se da broj tematskih stranica ubrzo poraste na tisuće. (Prva stvorena tematska stranica, koja se možda hoće, a možda i neće pojaviti u konačnoj verziji Business Exchangea, bila je “BlackBerry vs iPhone.”)Nekoliko drugih časopisa i novina također je ozbiljno krenulo graditi vertikale, ali oni imaju običaj ljubomorno čuvati kontrolu nad svojom on-line publikom i sadržajima. Ova ne. Svaka tematska stranica Business Exchangea sadrži linkove na članke i blogove iz raznih drugih izvora, uključujući konkurente BusinessWeeka, a sadržaje automatski dopunjuje Web crawler. Inače, gotovo sve tradicionalne novinske organizacije nude samo svoje vlastite materijale.

Autor: Poslovni.hr
19. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close