Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Božidar Abramović izvršni direktor OMD-a Hrvatska

Autor: Biserka Ranogajec
20. ožujak 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Božidar Abramović postao je izvršni direktor OMD Hrvatska, jedne od 140 OMD podružnica u 80 zemalja svijeta. Abramović ima višegodišnje iskustvo u upravljanju medijskim tvrtkama i iza njega je uspješna poduzetnička karijera. Ujedno je i gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. OMD je vodeća medijska agencija Omnicoma, međunarodne agencije za tržišno komuniciranje koju u Hrvatskoj predstavljaju oglasne agencije BBDO i TBWA. Ovih dana OMD globalna medijska agencija osvojila je nekoliko prestižnih nagrada za 2005. godinu. Tako je OMD globalna medijska agencija godine prema magazinu Adweek, globalna medijska mreža godine prema magazinu Campaign, zatim najbolja medijska agencija godine u SAD-u prema magazinu Advertising Age, najnagrađivanija medijska agencija u svijetu po Gunn reportu te najbolja agencija prema ljestvici RECMA. Isto tako, OMD je na međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu osvojio tri Lava u kategoriji medijskih kampanja, što je više od ikoje druge medijske agencije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Božidar Abramović postao je izvršni direktor OMD Hrvatska, jedne od 140 OMD podružnica u 80 zemalja svijeta. Abramović ima višegodišnje iskustvo u upravljanju medijskim tvrtkama i iza njega je uspješna poduzetnička karijera. Ujedno je i gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. OMD je vodeća medijska agencija Omnicoma, međunarodne agencije za tržišno komuniciranje koju u Hrvatskoj predstavljaju oglasne agencije BBDO i TBWA. Ovih dana OMD globalna medijska agencija osvojila je nekoliko prestižnih nagrada za 2005. godinu. Tako je OMD globalna medijska agencija godine prema magazinu Adweek, globalna medijska mreža godine prema magazinu Campaign, zatim najbolja medijska agencija godine u SAD-u prema magazinu Advertising Age, najnagrađivanija medijska agencija u svijetu po Gunn reportu te najbolja agencija prema ljestvici RECMA. Isto tako, OMD je na međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu osvojio tri Lava u kategoriji medijskih kampanja, što je više od ikoje druge medijske agencije.

Autor: Biserka Ranogajec
20. ožujak 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close