Božidar Abramović postao je izvršni direktor OMD Hrvatska, jedne od 140 OMD podružnica u 80 zemalja svijeta. Abramović ima višegodišnje iskustvo u upravljanju medijskim tvrtkama i iza njega je uspješna poduzetnička karijera. Ujedno je i gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. OMD je vodeća medijska agencija Omnicoma, međunarodne agencije za tržišno komuniciranje koju u Hrvatskoj predstavljaju oglasne agencije BBDO i TBWA. Ovih dana OMD globalna medijska agencija osvojila je nekoliko prestižnih nagrada za 2005. godinu. Tako je OMD globalna medijska agencija godine prema magazinu Adweek, globalna medijska mreža godine prema magazinu Campaign, zatim najbolja medijska agencija godine u SAD-u prema magazinu Advertising Age, najnagrađivanija medijska agencija u svijetu po Gunn reportu te najbolja agencija prema ljestvici RECMA. Isto tako, OMD je na međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu osvojio tri Lava u kategoriji medijskih kampanja, što je više od ikoje druge medijske agencije.
Božidar Abramović postao je izvršni direktor OMD Hrvatska, jedne od 140 OMD podružnica u 80 zemalja svijeta. Abramović ima višegodišnje iskustvo u upravljanju medijskim tvrtkama i iza njega je uspješna poduzetnička karijera. Ujedno je i gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. OMD je vodeća medijska agencija Omnicoma, međunarodne agencije za tržišno komuniciranje koju u Hrvatskoj predstavljaju oglasne agencije BBDO i TBWA. Ovih dana OMD globalna medijska agencija osvojila je nekoliko prestižnih nagrada za 2005. godinu. Tako je OMD globalna medijska agencija godine prema magazinu Adweek, globalna medijska mreža godine prema magazinu Campaign, zatim najbolja medijska agencija godine u SAD-u prema magazinu Advertising Age, najnagrađivanija medijska agencija u svijetu po Gunn reportu te najbolja agencija prema ljestvici RECMA. Isto tako, OMD je na međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu osvojio tri Lava u kategoriji medijskih kampanja, što je više od ikoje druge medijske agencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu