FeraVino, kao članica našičke Nexe grupe, nakon pet godina promijenila je svoj dizajn etikete. Taj je posao povjeren zagrebačkoj ageniciji Dobar dan komunikacije koja je pri izradi novoga dizajna naglasak stavila na ime Feričanci, mjesto u kojemu se vinarija nalazi te po kome je i cijelo vinogorje dobilo ime.
Kako je istaknuto prilikom prezentacije, FeraVino uzgaja uzgaja vinovu lozu na 170 hektara površine među kojima je kod bijelih sorti najzastupljenija graševina, dok je frankovka, koja je ujedno i njihov zaštitni znak, najbrojnija kod crnih sorti. Godišnja proizvodnja ove vinarije, kako je izvijestila Zlata Riger iz Odjela odnosa s javnošću, kreće se između 800.000 i 900.000 litara vina. U tijeku je izgradnja postrojenja za kontroliranu fermentaciju crnih vina vrijednog devet milijuna kuna koja bi se trebalo dovršiti tijekom ove godine. Iz FeraVina, također poručuju kako će se ove godine fokusirati na formiranje svojega brenda kao vodećeg kontinentalnoga proizvođača crnih vina s osloncem na Frankovku, proširenje postojećih površina vinograda, ali i uvođenje HACCP sustava u vinsku proizvodnju. Za investicijski ciklus predviđeno je više od deset milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu