FRANKFURT Prodaja automobila u Njemačkoj porasla je u travnju za 20 posto, na najviši nivo od 1999. godine, zahvaljujući većoj potražnji za automobilima s manjom emisijom štetnih plinova i oporavku potrošačkog povjerenja. Registracija novih vozila, kao najbolje mjerilo prodaje, dostigla je 318.000, u odnosu na 265.000 u travnju prošle godine, zbog iznimno dobre prodaje vozila domaćih proizvođača, prvenstveno Volkswagena i BMW-a, ali i Chryslera, priopćila je trgovinska grupacija njemačke autoindustrije VDA. Prodaja u četiri mjeseca ove godine povećana je za sedam posto, na 1,05 milijuna vozila, javlja Bloomberg. Prodaja vozila u najvećem europskom gospodarstvu oporavlja se od prošle godine, kada je u Njemačkoj povećan porez na dodanu vrijednost, što je negativno utjecalo na prodaju vozila. Prodaja Volkswagena prošlog mjeseca porasla je 25 posto, a BMW, najveći svjetski proizvođač luksuznih vozila, u ponedeljak je priopćio kako je povećao prodaju modela Mini i BMW za ukupno 28 posto. Mercedes-Benz, podružnica Daimlera, povećao je isporuke u travnju za 26 odsto, dok je prodaja Smarta porasla čak 70 posto. Honda i Toyota nisu profitirali od velike potražnje pa je prodaja Honde pala 9 posto, a Toyote 17 posto.
(pd)
FRANKFURT Prodaja automobila u Njemačkoj porasla je u travnju za 20 posto, na najviši nivo od 1999. godine, zahvaljujući većoj potražnji za automobilima s manjom emisijom štetnih plinova i oporavku potrošačkog povjerenja. Registracija novih vozila, kao najbolje mjerilo prodaje, dostigla je 318.000, u odnosu na 265.000 u travnju prošle godine, zbog iznimno dobre prodaje vozila domaćih proizvođača, prvenstveno Volkswagena i BMW-a, ali i Chryslera, priopćila je trgovinska grupacija njemačke autoindustrije VDA. Prodaja u četiri mjeseca ove godine povećana je za sedam posto, na 1,05 milijuna vozila, javlja Bloomberg. Prodaja vozila u najvećem europskom gospodarstvu oporavlja se od prošle godine, kada je u Njemačkoj povećan porez na dodanu vrijednost, što je negativno utjecalo na prodaju vozila. Prodaja Volkswagena prošlog mjeseca porasla je 25 posto, a BMW, najveći svjetski proizvođač luksuznih vozila, u ponedeljak je priopćio kako je povećao prodaju modela Mini i BMW za ukupno 28 posto. Mercedes-Benz, podružnica Daimlera, povećao je isporuke u travnju za 26 odsto, dok je prodaja Smarta porasla čak 70 posto. Honda i Toyota nisu profitirali od velike potražnje pa je prodaja Honde pala 9 posto, a Toyote 17 posto.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu