ZAGREB Svjetska praksa u prehrambenoj industriji konačno se prenijela i u Hrvatsku. Spajanje komparativnih prednosti kompanija u pojedinim segmentima kroz jedan proizvod (cobranding) rezultiralo je proizvodnjom sladoleda Čokolino koji su kompanije – Davorin Šimunić iz leda i Romeo Nakić iz Leda- u srijedu predstavili javnosti. U tom je projektu Podravka Ledu ustupila pravo korištenja žiga Čokolino u kategoriji sladoleda, a Ledo će proizvoditi i distribuirati sladoled na tržištima regije. Ugovor je dugoročan, ali uz uvjet prodaje ugovorenih količina u prvoj godini.
ZAGREB Svjetska praksa u prehrambenoj industriji konačno se prenijela i u Hrvatsku. Spajanje komparativnih prednosti kompanija u pojedinim segmentima kroz jedan proizvod (cobranding) rezultiralo je proizvodnjom sladoleda Čokolino koji su kompanije – Davorin Šimunić iz leda i Romeo Nakić iz Leda- u srijedu predstavili javnosti. U tom je projektu Podravka Ledu ustupila pravo korištenja žiga Čokolino u kategoriji sladoleda, a Ledo će proizvoditi i distribuirati sladoled na tržištima regije. Ugovor je dugoročan, ali uz uvjet prodaje ugovorenih količina u prvoj godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu