Slovenska kompanija za trgovanje namještajem, Lesnina, aktivno radi na realizaciji četiri projekta novih trgovačkih cenatara u Hrvatskoj, u Zagrebu, Zadru, Puli i Osijeku. Planom za ovu godinu u Lesnini predviđaju otvarenje 40 tisuća četvornih metara novih prodajnih površina u sklopu projekta Zagreb Jankomir, koji će biti realiziran među prvima. Širenje Lesnine u regiji predviđeno je u nerevidiranim nekonsolidiranim računovodstvenim poslovnim rezultatima društva Lesnina za prošlu godinu.
Poboljšanje percepcije
Kao istaknut poslovni događaj, koji je započet potkraj prošle godine, posebno se navodi planirana izgradnja prodajnog centra Jankomir Zagreb, čiji je investitor društvo Lesnina H iz Rijeke. Taj je projekt sada u fazi dobivanja građevne dozvole. Osim toga, u Lesnini planiraju poboljšanje percepcije Lesnine među kupcima kao trgovca s bogatom ponudom u Sloveniji i podizanja rejtinga, barem na razinu koju su imali 2006. godine. Žele ojačati svoj položaj vodećeg trgovca namještajem na hrvatskom tržištu te još snažnije promovirati brend kojem po istraživanju Reader’s Digesta Hrvati i Slovenci najviše vjeruju. U Lesnini ocjenjuju da su prošlu godinu zaključili u skladu s očekivanjima. Lesnina je lani po nerevidiranim nekonsolidiranim podacima ostvarila 92,9 milijuna eura čistog prihoda od prodaje, što je za 12 posto više nego godinu prije. Čisti prihod bio je viši djelomično i zbog povećanja prodajne površine njihovih prodavaonica, a obujam prodaje bio je veći u drugoj polovici godine. Na slovenskom tržištu Lesnina postiže najveći dio, čak nešto više od 92 posto svojih prihoda, prodajom namještaja i programa vezanog uz namještaj. Najveći dio prihoda lani su ostvarili prodajom skupina proizvoda kao što su kuhinje, spavaće sobe, sobe za mlade, garniture za dnevne sobe, madrace i regale za dnevni boravak. Prihodi ostvareni izvozom roba lani su povećani za 25 posto, ali u strukturi prihoda Lesnine predstavljaju svega nešto više od 2,5 posto. Izvoz Lesnine predstavlja dio tokve veleprodaje na Kosovo, Crnu Goru i Makedoniju, dok robni tokovi društava skupine Lesnina u Hrvatskoj idu izravno od dobavljača bez posredovanja matičnog društva. esnina je lani ostvarila 12,4 milijuna eura čiste dobiti iz poslovanja, odnosno za 11 posto više nego u 2006. godini. Čista se dobit povećala za 15 posto i postigla vrijednost 9,7 milijuna eura, a taj su rast postigli u najvećem dijelu zbog nižeg poreza na dobit. Troškovi su Lesnine lani porasli za devet posto, a više od 40 posto troškova predstavljaju troškovi rada. Zbog adaptacije slovenskih prodajnih cenatara Hoče i Brdo lani su im najviše porasli troškovi usluga, i to čak za 33 posto. Lesnina ove godine planira 100 milijuna eura čistih prihoda od prodaje, odnosno za 13 posto više od ostvarenih rezultata u prošloj godini. Čista dobit bi trebala biti veća od ovogodišnje za šest posto i iznositi 10,3 milijuna eura. Na razini skupine Lesnina ove godine planira rast prihoda od 24 posto. Ukupna vrijednost planiranih konsolidiranih prihoda od prodaje planirana je u visini 214 milijuna eura. Prihodi Lesnine većim dijelom su rasli zahvaljujući novom trgovačkom centru u Varaždinu, koji je počeo s poslovanjem u studenom prošle godine. Na površini od 21 tisuće četvornih metara kupcima u Hrvatskoj je prvi put ponuđen poseban odjel ekskluzivnog namještaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu