Od ovog tjedna u svim većim zagrebačkim knjižarama naći će se novo štivo za poslovne ljude, udžbenik Poslovni bonton, autorica mr.sc. Marije Novak-Ištok i prof. Božene Uroić u izdanju nakladničke kuće Alka Script. Autorice će ovaj udžbenik, naslovnicu kojeg je ilustrirao Joško Marušić, u utorak predstaviti u Zagrebu. Udžbenik je primarno namijenjen budućim prodavačima, učenicima trgovačkih škola, ali podjednako je primjenjiv i svim onima koji se bave nekom vrstom prodaje. Poslovni bonton kao preporučen način ponašanja u raznim poslovnim situacijama, postaje onaj element zbog kojeg će neki “prodavač” postati više ili manje željeni klijentov sugovornik, tj. prirodno prvi odabir. Poslovni bonton nastao je timskim radom dviju autorica koje su svoja znanja i iskustva pretočile u djelo namijenjeno širokom krugu korisnika. Udžbenik je podijeljen u šest cjelina: Povijesni razvoj, Poslovna etika, Uljudno ponašanje, Ponašanje prodavača u prodavaonici, Umijeće ophođenja na radnom mjestu i Poslovno ponašanje u trgovini. Svaka cjelina uz teorijski okvir sadrži ilustracije, citate, primjere, zadaće za radionicu, istaknute pojmove i sažetke. Praktični primjeri i zadaci prikazuju stvarne situacije u kojima se djelatnici u prodaji sreću na terenu. ako je, dakle, riječ o prodajnom, uslužnom zanimanju koje uključuje komunikaciju s kupcima na dnevnoj bazi ključne su upravo komunikacijske vještine regulirane bontonom, tumači Novak-Ištok. Najveći dio udžbenika usmjeren je prema poslovnom bontonu i njegovoj primjeni u stvarnim situacijama u prodaji.
Udžbenik nije namijenjen samo učenicima, nego svima koji se bave prodajom
Od ovog tjedna u svim većim zagrebačkim knjižarama naći će se novo štivo za poslovne ljude, udžbenik Poslovni bonton, autorica mr.sc. Marije Novak-Ištok i prof. Božene Uroić u izdanju nakladničke kuće Alka Script. Autorice će ovaj udžbenik, naslovnicu kojeg je ilustrirao Joško Marušić, u utorak predstaviti u Zagrebu. Udžbenik je primarno namijenjen budućim prodavačima, učenicima trgovačkih škola, ali podjednako je primjenjiv i svim onima koji se bave nekom vrstom prodaje. Poslovni bonton kao preporučen način ponašanja u raznim poslovnim situacijama, postaje onaj element zbog kojeg će neki “prodavač” postati više ili manje željeni klijentov sugovornik, tj. prirodno prvi odabir. Poslovni bonton nastao je timskim radom dviju autorica koje su svoja znanja i iskustva pretočile u djelo namijenjeno širokom krugu korisnika. Udžbenik je podijeljen u šest cjelina: Povijesni razvoj, Poslovna etika, Uljudno ponašanje, Ponašanje prodavača u prodavaonici, Umijeće ophođenja na radnom mjestu i Poslovno ponašanje u trgovini. Svaka cjelina uz teorijski okvir sadrži ilustracije, citate, primjere, zadaće za radionicu, istaknute pojmove i sažetke. Praktični primjeri i zadaci prikazuju stvarne situacije u kojima se djelatnici u prodaji sreću na terenu. ako je, dakle, riječ o prodajnom, uslužnom zanimanju koje uključuje komunikaciju s kupcima na dnevnoj bazi ključne su upravo komunikacijske vještine regulirane bontonom, tumači Novak-Ištok. Najveći dio udžbenika usmjeren je prema poslovnom bontonu i njegovoj primjeni u stvarnim situacijama u prodaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu