Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Terenski tim BSA odlazi u Istru i Primorje

Autor: Darko Bičak
11. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —

PULA Početkom tjedna započela je treća po redu edukacijsko-marketinška kampanja Međunarodnog udruženja proizvođača poslovnog softvera (BSA) pod nazivom “BSA je i u vašem gradu”. Kampanja će se provoditi u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji, a glavni cilj je upoznati tvrtke s prednostima licenciranog softvera i upravljanja softverskom imovinom te povećati njihovu svijest o rizicima korištenja nelicenciranog softvera (gubitak poslovnih podataka, izloženost računalnim virusima i crvima, nemogućnost nadogradnje softvera na noviju inačicu te gubitak prava na tehničku podršku). Za kampanje terenski tim BSA podrške posjetit će oko 150 tvrtki na području Istarske i Primorsko-goranske županije. Kampanja započinje informativnim pismom tvrtkama kojim ih pozva da provjere stanje licenciranosti svog softvera i provedu interne revizije hardvera, softvera i licencija. BSA će se tvrtkama obraćati i novinskim oglasima. “Riječ je o regiji koja ima velik potencijal”, rekao je Mladen Vukmir, glasnogovornik BSA u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

PULA Početkom tjedna započela je treća po redu edukacijsko-marketinška kampanja Međunarodnog udruženja proizvođača poslovnog softvera (BSA) pod nazivom “BSA je i u vašem gradu”. Kampanja će se provoditi u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji, a glavni cilj je upoznati tvrtke s prednostima licenciranog softvera i upravljanja softverskom imovinom te povećati njihovu svijest o rizicima korištenja nelicenciranog softvera (gubitak poslovnih podataka, izloženost računalnim virusima i crvima, nemogućnost nadogradnje softvera na noviju inačicu te gubitak prava na tehničku podršku). Za kampanje terenski tim BSA podrške posjetit će oko 150 tvrtki na području Istarske i Primorsko-goranske županije. Kampanja započinje informativnim pismom tvrtkama kojim ih pozva da provjere stanje licenciranosti svog softvera i provedu interne revizije hardvera, softvera i licencija. BSA će se tvrtkama obraćati i novinskim oglasima. “Riječ je o regiji koja ima velik potencijal”, rekao je Mladen Vukmir, glasnogovornik BSA u Hrvatskoj.

Autor: Darko Bičak
11. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close