Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Remontno brodogradilište R.L.E i Konzorcij šest tvrtki žele u Salonit

Autor: Sandra Livajić
11. veljača 2008. u 06:30
Podijeli članak —

R.L.E već koristi 2000 četvornih metara u Salonitu, no planiraju proširiti posao i zaposliti 500 radnika

Remontno brodogradilište R.L.E iz Vranjica i međunarodni konzorcij šest tvrtki poslali su svoja pisma namjere o ulaganju u Salonit. Konzorcij se sastoji od dvije austrijske tvrtke, FRIKUS Friedrich-Kraftwagentransport und Speditions ges.m.b.H iz Zettlinga i Ameropa iz Beča, tri slovenske Ma.Co.T iz Ljubljane, Jagodje iz istoimenog mjesta i Svetovanja Vitomir Mavrič, St Port, te dvije domaće tvrtke, splitski Jadranšped i Robson holdings iz Zagreba. Robson Holdings svojevremeno se dovodio u vezu s optuženim Jozom Ćurkovićem, bivšim vlasnikom Salonita kojeg se tereti za višemilijunske gospodarske malverzacije u vranjičkoj tvornici. R.L.E već koristi dvije tisuće četvornih metara površine Salonita, no planiraju proširiti posao te zaposliti čak petsto radnika Salonita, pa od stečajnog upravitelja traže dodatne 23 tisuće metara četvornih zapadnog dijela bivše tvornice azbestnih materijala. R.L.E namjerava zaposliti 300 radnika na opremanju megajahte ‘Kay’, dok je drugi strateški partner spreman zaposliti još dodatnih 200 radnika, a riječ je međunarodnom konzorciju šest tvrtki, od kojij su dvije domaće, a jedna od njih je Jadranšped. Posao remonta i uređenja interijera megajahte ‘Kay’ engleskoga vlasnika vrijedi oko 30 milijuna eura i otvorit će radna mjesta za 350 ljudi. Jahtu R.L.E. oprema zajedno s englesko-hrvatskom tvrtkom Arista Nautika. Uređenje unutrašnjosti broda potrajat će dvije do tri godine. Pedeset radnika koji će izrađivati stolariju te bojiti unutrašnost dolazi iz Ariste Nautike, dok ostale zapošljava R.L.E. Vlasnik R.L.E.-a Mirko Rapić izjavio je kako će svaki zaposlenik prosječno u mjesecu ostvariti 1300 eura bruto osobnog dohotka. R.L.E. već ima ugovoren posao gradnje i opremanja jahti za sljedećih pet godina, vrijedan 300 milijuna eura. “U tijeku je izrada trećeg po redu stečajnog plana za vranjičku tvornicu. Do sada su dva plana neslavno propala zahvaljujući Županijskom državnom odvjetništvu u Splitu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Neshvatljivo je da država s jedne strane zagovara razvoj Sjeverne luke i očuvanje radnih mjesta, dok s druge opstruira stečajni plan. Na posljednjoj skupštini vjerovnika od 31. siječnja dogovoreno je da se u 60 dana izradi novi stečajni plan. Konačno je vrijeme da se Vlada i lokalna vlast odrede u svezi sa Sjevernom lukom kako bi se konačno uredila i kako bi se njeni resursi stavili u funkciju. Konzorcij želi urediti cijeli akvatorij da bi luka postala luka, a ne groblje starih brodova”, kazao je za Poslovni dnevnik Jozo Marić, voditelj Županijskog ureda Hrvatske udruge sindikata. Konzorcij traži najam na četiri do pet godina i namjerava urediti luku. Salonit posjeduje 85 tisuća kvadrata tvorničkog prostora, od kojeg 27 tisuća u najam traži R.L. E za svoje megajahte, a preostalih 60 tisuća traži Konzorcij. Najam je na četiri do pet godina, a Konzorcij traži i koncesiju za pomorsko dobro kako bi razvili lučko-terminalnu djelatnost. U pismu namjere nude i dekontaminaciju od azbesta. Navodno se u tvorničkom krugu još nalazi ilegalni kancerogeni azbestni otpad koji predstavlja opasnost za radnike i stanovništvo u okolini. Stečaj Salonita, čiji je račun bio u blokadi od 1998., pokrenut je prije 4 godine na prijedlog države zbog duga od 27 milijuna kuna na ime neplaćenog PDV-a. Klasični stečaj, koji znači otkaze zaposlenicima i prodaju imovine, izbjegnut je jer je Skupština vjerovnika vranjičke tvornice donijela odluku o izradi stečajnog plana.

Remontno brodogradilište R.L.E iz Vranjica i međunarodni konzorcij šest tvrtki poslali su svoja pisma namjere o ulaganju u Salonit. Konzorcij se sastoji od dvije austrijske tvrtke, FRIKUS Friedrich-Kraftwagentransport und Speditions ges.m.b.H iz Zettlinga i Ameropa iz Beča, tri slovenske Ma.Co.T iz Ljubljane, Jagodje iz istoimenog mjesta i Svetovanja Vitomir Mavrič, St Port, te dvije domaće tvrtke, splitski Jadranšped i Robson holdings iz Zagreba. Robson Holdings svojevremeno se dovodio u vezu s optuženim Jozom Ćurkovićem, bivšim vlasnikom Salonita kojeg se tereti za višemilijunske gospodarske malverzacije u vranjičkoj tvornici. R.L.E već koristi dvije tisuće četvornih metara površine Salonita, no planiraju proširiti posao te zaposliti čak petsto radnika Salonita, pa od stečajnog upravitelja traže dodatne 23 tisuće metara četvornih zapadnog dijela bivše tvornice azbestnih materijala. R.L.E namjerava zaposliti 300 radnika na opremanju megajahte ‘Kay’, dok je drugi strateški partner spreman zaposliti još dodatnih 200 radnika, a riječ je međunarodnom konzorciju šest tvrtki, od kojij su dvije domaće, a jedna od njih je Jadranšped. Posao remonta i uređenja interijera megajahte ‘Kay’ engleskoga vlasnika vrijedi oko 30 milijuna eura i otvorit će radna mjesta za 350 ljudi. Jahtu R.L.E. oprema zajedno s englesko-hrvatskom tvrtkom Arista Nautika. Uređenje unutrašnjosti broda potrajat će dvije do tri godine. Pedeset radnika koji će izrađivati stolariju te bojiti unutrašnost dolazi iz Ariste Nautike, dok ostale zapošljava R.L.E. Vlasnik R.L.E.-a Mirko Rapić izjavio je kako će svaki zaposlenik prosječno u mjesecu ostvariti 1300 eura bruto osobnog dohotka. R.L.E. već ima ugovoren posao gradnje i opremanja jahti za sljedećih pet godina, vrijedan 300 milijuna eura. “U tijeku je izrada trećeg po redu stečajnog plana za vranjičku tvornicu. Do sada su dva plana neslavno propala zahvaljujući Županijskom državnom odvjetništvu u Splitu.

Neshvatljivo je da država s jedne strane zagovara razvoj Sjeverne luke i očuvanje radnih mjesta, dok s druge opstruira stečajni plan. Na posljednjoj skupštini vjerovnika od 31. siječnja dogovoreno je da se u 60 dana izradi novi stečajni plan. Konačno je vrijeme da se Vlada i lokalna vlast odrede u svezi sa Sjevernom lukom kako bi se konačno uredila i kako bi se njeni resursi stavili u funkciju. Konzorcij želi urediti cijeli akvatorij da bi luka postala luka, a ne groblje starih brodova”, kazao je za Poslovni dnevnik Jozo Marić, voditelj Županijskog ureda Hrvatske udruge sindikata. Konzorcij traži najam na četiri do pet godina i namjerava urediti luku. Salonit posjeduje 85 tisuća kvadrata tvorničkog prostora, od kojeg 27 tisuća u najam traži R.L. E za svoje megajahte, a preostalih 60 tisuća traži Konzorcij. Najam je na četiri do pet godina, a Konzorcij traži i koncesiju za pomorsko dobro kako bi razvili lučko-terminalnu djelatnost. U pismu namjere nude i dekontaminaciju od azbesta. Navodno se u tvorničkom krugu još nalazi ilegalni kancerogeni azbestni otpad koji predstavlja opasnost za radnike i stanovništvo u okolini. Stečaj Salonita, čiji je račun bio u blokadi od 1998., pokrenut je prije 4 godine na prijedlog države zbog duga od 27 milijuna kuna na ime neplaćenog PDV-a. Klasični stečaj, koji znači otkaze zaposlenicima i prodaju imovine, izbjegnut je jer je Skupština vjerovnika vranjičke tvornice donijela odluku o izradi stečajnog plana.

Autor: Sandra Livajić
11. veljača 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close