Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uspješna godina za čakovečki Media-Soft

Autor: Darko Bičak
07. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Proboj sustava CRM u farmaceutsku industriju

Uoči samog kraja 2007. godine tvrtka Media-Soft uspjela je učvrstiti svoj položaj regionalnog lidera u sferi CRM sustava za farmaceutsku industriju. Naime, predstavništva Berlin-Chemie Menarini u Srbiji te Bosni i Hercegovini odlučili su rabiti upravo Media-Softov Sales Vision Pharma CRM kao alat za automatizaciju svojih marketinških i prodajnih aktivnosti. Ured Berlin-Chemie Menarinija u Srbiji jedan je od najboljih ureda Berlin-Chemie s godišnjim porastom višim od 50 posto. Upravo je njihov rast razlog zašto su se odlučili za implementaciju Media-Softova sustava jer će njime moći održati takvu stopu rasta i u idućim godinama te je i povećati. Još jedan od novih klijenata Media-Softa je i Bayer Pharma u BiH te Bayer Pharma u Rumunjskoj. Nakon što Bayer rabi Sales Vision već duži niz godina u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Makedoniji, Bayer u navedenim zemljama na osnovi vrlo dobrog iskustva iz susjednih zemalja također implementira Sales Vision kao glavni CRM sustav.Od Hrvatskih poduzeća, Fidifarm d.o.o., koji je važan dio Atlantic grupe, također se odlučio rabiti Sales Vision u svom svakodnevnom radu. U Fidifarmu su prepoznali beneficije koje pruža sustav Sales Vision te radi povećanja svog liderskog tržišnog udjela i udjela u cijeloj grupi Atlantic odlučili su implementirati Sales Vision u cijelosti. Osim novih klijenata na stranim tržištima Media-Soft je preselio u nove prostorije tako da od srpnja 2007. djeluje u prostoru sagrađenom u poslovnoj zoni u Čakovcu na 800 četvornih metara. Veliki napori Media-Softa ove godine napravljeni su i na području kvalitete. Implementiran je ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom koji prema riječima Damira Šafarića, direktora Media-Softa, služi kao kamen temeljac u Media-Softu na kojemu će se dalje izgrađivati i unapređivati sami proizvodi, usluge, ali i cjelokupan poslovni sustav. Ove je godine Media-Soft također započeo s implementacijom smjernica GAMP (Good Automated Manufacturing Practice in pharmaceutical industry) koje osiguravaju veću kvalitetu te usklađenost sa zahtjevima FDA. “Kako nam je kvaliteta i zadovoljstvo klijenata od presudne važnosti, implementirali smo ISO 9001 te smo započeli s implementacijom GAMP-a. Siguran sam da će naši korisnici, sadašnji i budući, prepoznati kvalitetu iza koje stojimo te da ćemo u idućim godinama postići još veće i bolje rezultate”, kazao je Damir Šafarić, direktor Media-Softa. Osnovni proizvod ove tvrtke je sustav Sales Vision CRM. Postoji nekoliko verzija sustava, prilagođenog zahtjevima i specifičnostima pojedinih branši: Sales Vision Pharma – za farmaceutske kompanije, za potrebe turističkih tvrtki i hotela te za potrebe marketinga svih ostalih kompanija. Danas je sustav Sales Vision u upotrebi kod niza poznatih renomiranih tvrtki u Hrvatskoj i inozemstvu. Između ostalog sustav Sales Vision rabe Krka, Lek, Pliva, Bayer Pharma, Medika, Oktalpharma, Pfizer, Novartis, Solvay i mnoge druge tvrtke. Danas više od 3000 korisnika upotrebljava Sales Vision CRM.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tržišta EU-a i istočne Europe

Uoči samog kraja 2007. godine tvrtka Media-Soft uspjela je učvrstiti svoj položaj regionalnog lidera u sferi CRM sustava za farmaceutsku industriju. Naime, predstavništva Berlin-Chemie Menarini u Srbiji te Bosni i Hercegovini odlučili su rabiti upravo Media-Softov Sales Vision Pharma CRM kao alat za automatizaciju svojih marketinških i prodajnih aktivnosti. Ured Berlin-Chemie Menarinija u Srbiji jedan je od najboljih ureda Berlin-Chemie s godišnjim porastom višim od 50 posto. Upravo je njihov rast razlog zašto su se odlučili za implementaciju Media-Softova sustava jer će njime moći održati takvu stopu rasta i u idućim godinama te je i povećati. Još jedan od novih klijenata Media-Softa je i Bayer Pharma u BiH te Bayer Pharma u Rumunjskoj. Nakon što Bayer rabi Sales Vision već duži niz godina u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Makedoniji, Bayer u navedenim zemljama na osnovi vrlo dobrog iskustva iz susjednih zemalja također implementira Sales Vision kao glavni CRM sustav.Od Hrvatskih poduzeća, Fidifarm d.o.o., koji je važan dio Atlantic grupe, također se odlučio rabiti Sales Vision u svom svakodnevnom radu. U Fidifarmu su prepoznali beneficije koje pruža sustav Sales Vision te radi povećanja svog liderskog tržišnog udjela i udjela u cijeloj grupi Atlantic odlučili su implementirati Sales Vision u cijelosti. Osim novih klijenata na stranim tržištima Media-Soft je preselio u nove prostorije tako da od srpnja 2007. djeluje u prostoru sagrađenom u poslovnoj zoni u Čakovcu na 800 četvornih metara. Veliki napori Media-Softa ove godine napravljeni su i na području kvalitete. Implementiran je ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom koji prema riječima Damira Šafarića, direktora Media-Softa, služi kao kamen temeljac u Media-Softu na kojemu će se dalje izgrađivati i unapređivati sami proizvodi, usluge, ali i cjelokupan poslovni sustav. Ove je godine Media-Soft također započeo s implementacijom smjernica GAMP (Good Automated Manufacturing Practice in pharmaceutical industry) koje osiguravaju veću kvalitetu te usklađenost sa zahtjevima FDA. “Kako nam je kvaliteta i zadovoljstvo klijenata od presudne važnosti, implementirali smo ISO 9001 te smo započeli s implementacijom GAMP-a. Siguran sam da će naši korisnici, sadašnji i budući, prepoznati kvalitetu iza koje stojimo te da ćemo u idućim godinama postići još veće i bolje rezultate”, kazao je Damir Šafarić, direktor Media-Softa. Osnovni proizvod ove tvrtke je sustav Sales Vision CRM. Postoji nekoliko verzija sustava, prilagođenog zahtjevima i specifičnostima pojedinih branši: Sales Vision Pharma – za farmaceutske kompanije, za potrebe turističkih tvrtki i hotela te za potrebe marketinga svih ostalih kompanija. Danas je sustav Sales Vision u upotrebi kod niza poznatih renomiranih tvrtki u Hrvatskoj i inozemstvu. Između ostalog sustav Sales Vision rabe Krka, Lek, Pliva, Bayer Pharma, Medika, Oktalpharma, Pfizer, Novartis, Solvay i mnoge druge tvrtke. Danas više od 3000 korisnika upotrebljava Sales Vision CRM.

Tržišta EU-a i istočne Europe

Media-Soft je informatička kuća osnovana 1996. godine. Osnovni poslovni smjer tvrtke Media-Soft je razvoj i podrška na području sustava Customer Relationship Management (CRM). Na tome su području od samog početka postojanja kompanije te je u međuvremenu tvrtka postala vodeća domaća informatička kuća, ali i u susjednim zemljama na području sustava CRM. Sjedište tvrtke je u Čakovcu s podružnicom u Zagrebu. Osim u Hrvatskoj Media-Soft je pristutna i na tržištima zemalja Europske unije i istočne Europe. Postoje predstavništva tvrtke u Bratislavi, Varšavi i Moskvi.

Autor: Darko Bičak
07. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close